Gå til innhold

Når er det vanlig å bytte til juniordyne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikke at jeg skal det nå... Men er det når de bytter til stor seng?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi bytta da han var ca ett år. den andre er litt liten, men denne ligger godt rundt han.

Skrevet

Snuppa sparker av seg dyna men er alltid varm.. hmm, får se ann til vinteren.. trodde kanskje det ville bli trangt i en sprinkelseng med en sånn dyne.. Men gjør kanskje ikke det..

Skrevet

Vi byttet over da guttene startet med sprinkelseng etter vogga, synes babydyna hadde blitt alfor lita i sprinkelseng

Skrevet

ok, hun har ikke den voggedyne størrelsen men den som er litt større... husker ikke størrelsen..

Skrevet

Jeg skiftet nå når jr er ett år... hadde også den dyna som er litt større enn vogndyne.. syntes jr.dyna er litt stor igjen. men da ligger han hvertfall dekket av dynen selvom han sparker og bakster fælt i sengen sin...

Skrevet

Selv har vi ikke byttet enda (mini er ett år), men sønnen til en vennine av meg er 3,5 år og sover fortsatt med babydynen, i stor seng! ;) En annen venninne byttet til juniordyne når datteren var 5 mnd gammel, så her er det variasjoner!!

Skrevet

vi byttet til juiordyne da hun var 8mnd.. jeg opplevde at hun lå veldig urolig i sin seng, og at hun sov mye bedre i min seng med min dyne og pute.. så jeg tenkte jeg skulle prøve med stor syne og stor pute til henne også- og da sov hun mye roligere hvertfall... er dun dyne og pute, så puten blir egentlig helt flat så da har jeg ikke dårlig samvittighet for nakken hennes eller noe heller;) hehe

Skrevet

I sprinkelsenga hadde vi 80x100. Da han fikk juniorseng gikk vi rett over på 140x200, altså voksendyne. Ser ikke poenget med juniordyne.. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...