Gå til innhold

Hvor gikk vannet deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurete på om det var noen artige historier der ute.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldigvis på stuegulvet hjemme:)

Hadde vært i barnedåp hele dagen og var fadder. Veldig festlig om vannet hadde gått oppe ved døpefonten.

Hadde setefødsel og da skal man jo legge seg rett ned og ringe ambulanse. Hadde vært morro;)

Skrevet

Jeg satt på do, og ville liksom aldri slutte å tisse....hehe, tok noen sekunder før jeg skjønte det:)

Skrevet

Begynte å gå i sengen,fikk fart på ræva og hoppet ut på gulvet,der gikk det mer. Sildret og rant mens vi ventet på ambulansen,og til vi kom frem på sukehuset... ikke så spennende akkurat..

Skrevet

I sengen vår kl 3 om natten. Litt koselig egentlig, (vi snudde jo overmadrassen som det kom på) men av og til snur jeg den å mimrer tilbake. Hihi. En svææær flekk.

Skrevet

Første gangen gikk vannet hjemme i sengen kl.06.00 tidlig en morgen 2,5 døgn før ungen ble født.

Andre gangen gikk vannet da jeg hilste på jordmoren på sykehuset ca.1 time før ungen ble født.

Skrevet

På bussen på vei til kontroll hos jordmor, 5 dager over termin.. Litt små flaut ja.. Fikk lurt av meg strikke genseren som jeg hadde på, gikk av på en holde plass og ringt ei venninne som jeg viste var hjemme. Sambo var på jobb et stykke unna..

Skrevet

Min er ganske kjedelig... Første gangen tok de vannet på sykehuset etter noen timer med rier. Andre gang begynte det å gå i senga hjemme på morgenen også bare rant og rant det utover dagen helt til jeg hadde født.

Skrevet

På flyet fra Bergen til Oslo. Ikke helt festelig. Babyen kom ikke før 2 dager senere.

Skrevet

Kunne du fly så sent da?

Bare nysjerrig jeg..

Skrevet

HAHAHAHA mitt gikk mitt på Oslo S :)

Skrevet

stod å pusset tennene på badet..heldigvis!har tregulv i resten av huset:)

Skrevet

Poff, sa det og der gikk vannet. I bilen på vei inn for å hente eldste i bhg;) Så jeg kunne ikke hente, det måtte andre gjøre:)

Med eldste ble det tatt i senga på føden.....

Skrevet

Jepp, kjøpte bilett, gikk ombord. Såre enkelt.

Skrevet

Mitt gikk i campingvogna ;) Tre timer etter at vi hadde gått i land fra danskebåten, og så hatt heftig sex i forteltet hehe. Tenker jeg var dritsexy der jeg tuslet på do på campingplassen i nattkjole og en haug med håndkler mellom bena *s*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...