*gull ungen* FØDEKLAR!! Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 går dere til kiropraktor..eller har dere noen tips???har gjort alt jordmor har forklart meg..men det blir bare verre å verre...klarer nesten ikke gå..sitte..kle på meg..å ligge..sover ikke i det hele tatt..9 uker igjen..huttetu...det knaser mellom beina når jeg leer på meg..
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 Går til fysioterapaut og gjør ting med beina samlet og alle andre triks i boka som kan lindre litt...
Endelig-mamma Skrevet 16. august 2008 #3 Skrevet 16. august 2008 Jeg begynner med gravidsvømming i Tønsberg på tirsdag. Planer om å gå hver tirsdag og torsdag frem til det nye medlemmet kommer Så blir det vel litt manuell behandling fra fysioterapauten.
temine Skrevet 16. august 2008 #4 Skrevet 16. august 2008 Fysioterapeut og hvile. Det fungerer for meg i alle fall. Har ikke gjort stort annet siden uke 25....kjedelig og nyttig på samme tid. Liker å kunne gjøre litt hver dag, men begrenser meg til en time i gangen, så er det hviletid osv. Det du kjenner fremprovoserer smerte skal du ikke gjøre. Lykke til. Forhør deg litt rundt om det finnes noen fysioterapeut i nærheten med erfaring fra bekkenplager. Få deg en henvisning fra legen hvor det står "bekkenløsning med gangvansker" så får du gratis behandling.
Løvemor77 Skrevet 16. august 2008 #5 Skrevet 16. august 2008 Akupunktur har hjulpet meg enormt!! Og å hele tiden være bevisst hvordan du snur deg, sitter, beveger deg, osv. Etter jeg hadde vært sååå fin i en periode, glemte jeg meg bort da jeg skulle stå opp om morgenen og slang ene benet elegant ut av sengen. *KNEKK* sa det inni hoften, og så var det på'an igjen med smerter og gangvansker...... Fikk kopping og nåler av akupunktøren, og nå er det nesten helt bra igjen.
*gull ungen* FØDEKLAR!! Skrevet 16. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. august 2008 ja her er det full fart om dagen enten jeg vill eller ikke.har en sønn på 18 månder som er rimelig aktiv det er jeg som må handle å da må jeg ha med han å løfte han inni bilen er lettere sagt en gjort...alt annet må jeg lege på hylla for nå klarer jeg snart ikke mere...vann erobikk har jeg prøvd syns ikke det hjelper stort eneste jeg blir jo lettere i vannet..men er like ille når jeg komer meg opp att...men men..hva gjør de på en slik time hos fyseoterapaut??er det vondt???
*gull ungen* FØDEKLAR!! Skrevet 16. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. august 2008 får en akupungtur gratis??
lana<3 Skrevet 16. august 2008 #8 Skrevet 16. august 2008 Gikk til kiropraktor og fysioterapi i begynnelsen av svangerskapet, men byttet ut fysioterapauten med en akupunktør og ble smertefri i 2 mnd etterpå.... Så nå går jeg kun til kiropraktor og akupunktør... Har faktisk ikke vært hos akupunktøren min på en stund for jeg har vært så bra, men begynte sist uke igjen pga modningsakupunktur ryggbetennelse. Var veldig hoven og kunne nesten ikke bevege meg til den ene siden. Fikk nåler for modning, snuing av baby, smerter og betennelsen. To timer etter behandlingen så var hele hevelsen borte i ryggen og jeg kunne bevege den igjen, ganske utrolig...jeg var dagen før hos kiropraktoren for å knekke på plass ryggen også, og var nok litt betent pga det også... Jeg betaler 380,- hos akupunktør og han er like god som betennelsedempende medisiner på meg ....
Gjest Skrevet 16. august 2008 #9 Skrevet 16. august 2008 jeg har gått til fysio..og nå går jeg til akupunktur..å d har hjelpt meg så vannvittig mye..at jeg ikke har gjordt d med de to andre.. bet 300 for akupunktur behandlingen..hu har og behandlet med for allergien,hevelser,et vondt kne..så jeg sverger til akupunktur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå