Gå til innhold

høstens måha-sko fra HM!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjekk bloggen. Handla nye sko til høsten!! Gleder meg så sinsykt til å bruke tjukk jakke og skjerf også! Jeg er rar! hehe.

Skoa var ikke dyre heller vettu! :D Fornøyd nå ja.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.tinkerbelle.blogg.no

forøvrig.. hehe..

Skrevet

Jeg MÅ ikke ha disse skoene, men gleder meg også til skjerf og høstjakke. Liker høsten :)

Skrevet

Jeg gleder meg også til høstklærne. Brunt! Tykke strømper, korte skjørt. Kåpe!

(men skoa kan du beholde for deg selv...;-)...)

Skrevet

hehehehe! makan! fnis. er i grunnen glad for det da, så slipper alle gå i samme sko som meg..

korte skjørt? tøs!! hehe.

Skrevet

jeg og gleder meg til høsten og tykke gode klær, men skoa skal du få vandre i selv;-)

forøvrig er du en flott dame, og bloggen var veldig bra:-)

Skrevet

Nei usj, de skoene kan du ha for deg selv hehe :) må ikke kjøpe sko på hm vettu, de er ikke mye gode å gå i..

Skjørtet og pologenseren derimot skulle jeg gjerne hatt i høst jeg også, men tror ikke jeg skal være så optimistisk å tro på at jeg vil få på meg noe sånt skjørt denne høsten/vinteren hohoho ;)

Deilig med høstmote hvertfall :) Gleder meg til høyhalser, støvletter, tighte jeans og struttemage hihi..

Skrevet

knis. alle synes skoa mine var stygge jo! :o hehehehe.

forresten mami, du får finne deg et sigarettskjørt som passer over struttemagen. jeg skulle forresten heller hatt struttemage enn å passe i skjørtet mitt! blæ! hehe.

Skrevet

Brillene var jo über-kule!

Men skoene var ikke helt min stil.... Kan forresten ikke gå i slike hæler heller, da min høyre ankel protesterer ved å vri seg slik at jeg havner på legevakten :-(

Gleder meg forøvrig til å shoppe høstgarderobe! Ullgenser, skjerf, støvletter, +++++

Skrevet

takk!

mami, jeg har aldri hatt sko fra hm jeg. er de vonde altså? hmmm.. jaja, er de det så sender jeg de tilbake! ;D

Skrevet

Gleder meg til høstmoten jeg å....

Da er jeg ferdig med å være gravid og kan komme inn i mine normale klær igjen,. Shoppe som en gal når høstmoten kommer...

Skrevet

jaaaah, brillene er så fine. lurer på om det er dyrt å sette i glass når man har rammen selv jeg. sikkert mye dyrere om man ikke kjøper brillene der også. hmm.. vi får sjå om jeg bestiller de etterhvert, er så lei av de andre rammene mine og bruker de nesten ikke enda jeg burde.

Skrevet

Haha ja det hadde nok vært lækkert ;)

Du får sette i gang da vettu, han hunken din er vel god for reproduksjon han?

Skrevet

jooo, men han er så treeeg.. vil vente litt da vettu. flytte sammen først og slikt. han er så fornuftig. *flire*

Skrevet

Tssk.. Største tullet jeg har hørt. Sko fra H&M er da vell ikke vonde å gå i? Ettersom jeg har sikkert 5-6 par må dere være ganske sære for å synes det. Men hvis man sammenligner med sholl eller crocs blir vell det meste grusomt.. ;)

Skrevet

puh. godt å høre. jeg blir litt glad når jeg finner ting fra hm som jeg liker, da det ser ut som jeg er en price-whore og tiltrekker meg det som alltid er dyrest. blæ. disse skoene derimot likte jeg kjempegodt. litt retro og litt tøffe. skal kjøpe meg et par ankelstøvletter også, selvom kjærsten min synes det er lureri at damer går i støvletter som ikke er støvletter.. støvlettfetishisten..hahaha! nejda.

Skrevet

Likte skoene kjempegodt!! Ser for meg at man får søte, nette føtter i slike sko=) Og det trenger jeg med pailabbene mine! Ellers likte jeg skjørtet veldig godt! Gleder meg til høsten jeg og...men like mye pga kosekvelder inne med stearinlys, peiskos og turer i deilige høstkvelder=)

Skrevet

skjørter er fra laredoute cherry, og til en rimelig penge! ;D ble så glad da jeg fant det. er liksom litt tykkere stoff i det enn i mine andre sigarettskjørt og da egner det seg godt for høsten.

Skrevet

Hehe ja det er kanskje greit å bo sammen først, men da er det bare å flytte sammen da vet du :)

Nei ikke vet jeg, har bare hatt et par men de var grusomt harde :-S sålen på den ene skoen falt av midt på aker brygge også ;) plutselig så sto jeg der på bare papp hehe..

Kan jo hende det var en produksjonsfeil på mine, men har ikke tørt å kjøpe flere par siden..

Skrevet

Hehe. har hatt lignende situasjoner selv. (Men da ikke med H&M sko ;)..) Da jeg selv er avd.leder for nettopp nevnte avd. i H&M kan jeg forsikre deg om at skoene har blitt bedre med årene, og ettersom vi sikkert har verdens greieste retur-policy uansett, må det være verdt et forsøk til? *glise*

Skrevet

*gjør seg til bestevenn med lady ivory* hehehehehhe!

Skrevet

Nja jeg vet ikke om jeg er klar for å tilgi riktig enda ;) ikke akkurat mitt stolteste øyeblikk der jeg sto som en hobo mitt på brygga haha.

Men det skal dere ha, fikk plaster på såret ja ;)

Skrevet

skoene likte jeg ikke i det hele tatt.Men gleder meg til høsten ja :-)

Og du hva kjempesøt :-)

Skrevet

Tror ikke jeg må ha akkurat de skoene - men skjønner godt at andre må :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...