Gå til innhold

Flere enn meg som gleder seg til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker julen. Alle forberedelsene, forventningene og alt det koselige som er før julen. Lysfesten, baking med barna, julegavelaging, tenning av adventslys og alt som hører med. Høydepunktet er når alle nissene kan hentes frem. Da koser jeg meg.... Er alltid i kirken og leser juleevangeliet med barna til frokosten på juleaften. Synes det er viktig at de husker grunnen til at vi feirer jul, selvom jeg ikke er blandt de mest kristne.

Videoannonse
Annonse
Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

jepp, jepp =))))

sambo spurte meg i dag om hva vi serverer på julaften i år. Vi er alle hjem til oss på julaften=) såååå kosli =))

Skrevet

JAAAAAAAAAAAAAAAAA.

I aa sskal vi ha jul i norge, og da haaper vi paa sno :-))

Skrevet

Ja, gleder meg mass!!! Ikke bare til selve juleaften ,en til førjulstiden.. Kjempe koselig tid.

Skrevet

Jeg gleder meg noe veldig!!! Særlig siden jeg i år skal gå hjemme i permisjon og da har fri hele tiden, og slipper å jobbe når alle andre har fri.

Våknet forresten til julesanger idag, jenta mi elsker å høre på julemusikk, og idag satte hun på en jule cd for full guffe. Så jeg våknet til:

"nå tennes tusen julelys"

Har alltid blitt litt sånn godmodig mobbet i fam for å begynne å glede meg til jul tidlig, og høre på julemusikk tidlig. Og pynte til jul tidlig. Men jeg har aldri hørt julemusikk i august..

Og jeg er alltid ute i siste liten med gaver, for jeg vil gi alle akkurat noe de ønsker seg, og tar lang tid å bestemme meg. Litt som vinglepetter jeg da.. Og jobber best under press:)

Skrevet

Så koselig.... Jeg spiller også julemusikk imellom. Men, har en spesiell cd som jeg sparer til jul. I går var jeg ute å kjørte en tur på kvelden, da spilte jeg Jahn Teigens cd Lys i bilen. Sang julesanger for full hals... Godt jeg var alene i bilen.

Skrevet

Eldstesønnen min har gledet seg til jul lenge! Han savner pakker og vil gå på ski og har spilt julemusikk i hele juli!!

Jeg, derimot, synes det er lenge til jul og det er jeg glad for. Er fornøyd med årstiden vi har nå, jeg.

Skrevet

jeg,jeg,jeg...hehe:D)

Skrevet

Jeg GLEDER meg til jul. Skal ha ferie i julen og det blir herlig å ha tid til familien uten å måtte jobbe. Da blir det baking og andre juleforberedelser. Ååååå jeg gleder meg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...