Anonym bruker Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 Har dere fått noen bivirkninger? Anbefales de?
Anonym bruker Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 Hadde ingen andre bivirkninger enn at jeg blødde hver dag.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2008 #3 Skrevet 16. august 2008 Men da er jo hensikten med pillen borte. Kan jo ikke ha sex i det hele tatt da, om man blør hver dag?!!!
Anonym bruker Skrevet 16. august 2008 #4 Skrevet 16. august 2008 Hei. Jeg bruker dem. De første 3 månedene jeg brukte dem blødde jeg litt rundt eggløsning, men det ga seg. Ellers ingen bivirkninger. Spurte legen min om disse blødningene 2. gang jeg hadde dem (var inne pga. noe annet) og han sa disse pillene er de mini-pillene med minst hormoner, og dersom man reagerer veldig på dise bør man vurdere hormon frie prevansjoner som f.eks kobberspiral eller kondom. Er forresten veldig fornøyd med dem. Et annet normalt bivirkning med dem er forresten uregelmessig mens.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2008 #5 Skrevet 16. august 2008 Jeg har brukt de i ett år nå, og er kjempefornøyd! Tåler ikke vanlige p-piller, for er såå sensitiv for hormoner. Men disse går det kjempebra med:) Har hatt et par småblødninger et par ganger, men ikke noe jeg ser på som et problem.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2008 #6 Skrevet 16. august 2008 jeg skal også begynne på de, fikk dere kviser av de da? jeg har litt uren hud men den har blitt fin når jeg har brukt vanlige p-piller, så håper disse hjelper også??
Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #7 Skrevet 18. august 2008 den nye versjonen av conludag er zerazette,er bedre de får du nå istedenfor de andre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå