januar mamma Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 er 17+2 i dag har ikke kjent noe bobling eller dulting som alle snakker om... skal på ul 22.aug lurer så veldig om d er liv der inne... flere som har d sånn??
Lillefot08 Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 Det er ikke så ofte man kjenner bevegelser så tidlig i svangerskapet. Selv kjente jeg ikke noe før uke 20. Tror ikke det er noe galt, men hvis du er veldig bekymra kan du jo ringe legen. Jeg fikk en ekstra ul i uke 25, da hadde jeg kjent lite liv. Da hadde bebisen bare snudd ryggen til og sparka innover mot ryggen:) Bare for å skremme mamma litt:)
januar mamma Skrevet 16. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2008 takk for svar jeg får telle dagene til neste fredag såg at det var så mange som kjente bevegelse på utsiden allerede i uke 17. kjenner heller ikke livmoren noe sted, vet ikke hvordan det skal kjennes ut heller. gleder meg til å kjenne sparkene
Lillefot08 Skrevet 16. august 2008 #4 Skrevet 16. august 2008 Kjente ikke bevegelse på utsiden før uke 22 el 23. Men nå sparker hun for harde livet:) Hver dag er det fest i magen, særlig når jeg skal legge meg. Lykke til på ul!
Gurine Skrevet 16. august 2008 #5 Skrevet 16. august 2008 Jeg kjente veldig lite bevegelser frem til uke 19-20, og jeg er tredjegangs. Jeg var også nervøs over dette, men ultralyd viste at alt såg bra ut. Nå er jeg i min 22 uke, og i dag har jeg og sambo kjent liv på utsiden for første gang. Så det er nok ikke alle som kjenner bevegelser så tidlig. Men du har noe å glede deg til da
gutt,gutt,jente(1MA) Skrevet 17. august 2008 #6 Skrevet 17. august 2008 Hei. Som gurine er jeg tredjegangs og det er ikke mange dagene siden jeg kjente liv heller. Utenpå kjenner jeg ikke noe enda. Er jo ikke så stor enda.. Gled deg til ultralyden du. Da skal du få se en sprellende liten baby..Skal selv på UL i morgen og grugleder meg.. Alltid spennende.. Er 18+3 i dag.. Spørs hvor mange uker og dager det blir etter i morgen..
januar mamma Skrevet 17. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. august 2008 takk for svar og lykke til i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå