Gå til innhold

Whats hot and whats not...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter et år i gravide klær og nå to mnd i joggis så er det på tide med litt shopping. Følte meg som et "dasslokk" på byen i dag....vil ikke være en mamma som "lets here self go"....

Så nå MÅ jeg ha nye klær og en ny frisyre.... Så til dere damer der ute: Hva er IN i år på klæs, sko,og frisyre fronten??? Jeg liker å bruke litt penger og liker merker (sånn er det bare:)).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min veninne som er frisør fikk gjøre som hun ville med håret mitt forrrige lørdag og da ble det litt rufsete bob-sveis.Lett å holde fin hvertfall og fått masse skryt;-)

Klær er jeg usikker på selv,da olabukse og t-skjorte er tingen for meg.

Men har observert litt baggy bukser er in igjen,også i korte modeller.Tunika og tights er det mye av...ellers vet jeg ikke;-)

Happy shopping!

Skrevet

Bob er veldig hot for tiden. Ellers er der mye korte frisyrer som er trendy. Jeans med vide ben er hot, strikka plagg, skjorter og bluser, t-skjorter med rocka trykk, smale jeans, baggy jeans. Tights og tunika er det vel en del av ennå, men jeg håper at det er på vei ut. forferdelig mote:( Skoletter og espadrillos er in, samme er støvletter/skoletter uten hæl (ala uggs men ikke så grove).

Skrevet

Flere? Jeg skal til byen med småtten i morgen og shoppe:) JIPPI!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...