AM&SØ&B-B&A-G&Q&G&K-F<3<333 Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 HEYY ALLE SAMMEN!! Syns d har vært litt lite liv her i det siste;) så jg tenkte å lage en konkurannse for dere som liker å henge her. Det er dritbra premier!! Bare å sende inn svar så kan du vinne. Kanskje jeg sender trøstepremie også. Jeg skal legge ut bilder etterpå av premiene. Men det blir i hvert fall noe godt!!!!!!!! HER ER KONKURANNSEN: DET ER EN REBUSS.. HVILKENE ORD TENKER JEG PÅ??????????????? Nr1: K + (OND-D) + (SØSTEREN TIL MAMMA - E) + S + (TRØTT - R) + E = ?????? Nr2: (ANNET ORD FOR UNGE) + E + VOGN Nr3: S + (VARM DRIKK SOM IKKE ER KAFFE) + LL + E + (IKKE STOL, MEN ....) Første som skriver svarene under får premie!! Jeg sender premie!! Og kanskje trøstepremie til nummer 2. Smisking hjelper;);) LYKKE TIL Klem fra MEEEEEEEEG
wirre;o) Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 dette var jo en real dib-konk må jeg si.. kontantstøtte barnevogn stellebord PS: håper jeg vinner barnevakt!
~Fanta~ Skrevet 16. august 2008 #3 Skrevet 16. august 2008 Hehehe... 1. Kontantstøtte 2. Barnevogn 3. Stellebord
Jewel m/jente får gutt Skrevet 16. august 2008 #4 Skrevet 16. august 2008 1: Kontantstøtte 2: Barnevogn 3: Stellebord
AM&SØ&B-B&A-G&Q&G&K-F<3<333 Skrevet 16. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. august 2008 den som svarte riktig først SEND MEG EN PM MED NAVN OG ADRESSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så skal jeg sende gave... Første som sender PM får gave=)!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sinnsykt flinke dere er!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå