Gå til innhold

7 mnd gammel, MÅ hun ha mme til maten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun spiser 2 måltider grøt og får 1 glass fruktguffe pr dag. Men de siste dagene nekter hun plent å drikke mme til maten, er ikke snakk om for alt i verden! Men vann går greit. Aner ikke hvorfor det er slikt...

Men det er jo melk i grøten, da... Og hun vil ha mme på natten fremdeles. Men er det greit at hun drikker bare vann til maten eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fruktguffe, morsom ord. Er det fruktmos/fruktpure du mener?! Hehe, skjønte det altså...

Går helt fint om hun ikke får mme til maten. Jonas spiser 2 grøtmåltider om dagen uten mme til (ammer før det ene måltidet om morningen enda-men kun da) får kun vann ved siden av. Går enda i maisgrøt her, selv om han er 6 måneder imorgen. Den er jo laget av mme så. Tenkte å bytte grøttype snart.

Han får fruktpure i 3 tiden, da med mme til.

Skrevet

Vet ikke helt liksom om jeg kan kalle det fruktmos heller... Det er Hipp sitt glass som heter blandet fruktmos og fullkorn.. Eller noe i den duren. Da synes jeg fruktguffe passa best! ;-)

Skrevet

jeg ammer da, så jenta mi får ikke mme.. Men i alle fall, jeg gir vann til grøt og middag, slik at hun blir vant til å drikke vann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...