Anonym bruker Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 jeg hadde sex med en annen en mannen min 2-3 mnd før jeg ble gravid. Vi lå bare å befølte hverandre,(han hadde ikke "den" inni meg).. Nå har vi tatt dna-test av oss og lillegutt for at sambo skal vere sikker (fortalte om sidespranget for noen uker siden)......hvorfor er jeg da så nervøs for at svaret skal vere noe ala "nei, denne mannen er ikke faren til barnet ditt"??.. det er jo fysisk umulig at det er noen andre en sambo som er faren.(?) OG JA...jeg er klar over at jeg er en jææææææææævla hore, det er jeg faktisk helt 100% enig i.
!!!! Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 En hore er en som selger seg for penger. Det gjorde ikke du. Jeg hater utroskap, men gjort er gjort og spist er spist. Nå får du se fremover. Selvfølgelig er ikke sidespranget ditt far til barnet. Skjønner overhode ikke hvorfor du tar den testen. Men det blir jo en privatsak hva du kaster bort pengene dine på. Det er ikke bevist i noe medisinsk, moderne forskning at sperm kan leve over i mere en 6 dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå