PrettyPink Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 Mamma mener jeg har begynt å få åreknuter nedover på den ene leggen, begynner litt over kneet og går nedover siden på leggen. Ikke så veldig synlig enda, men det er ikke pent. Jeg er i uke 32. Noen som vet om noen vidunder-krem eller noe annet som hjelper med å dempe disse????
Fire småtroll Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 -Ikke ha bena i kors -Sitt med bena høyt så ofte som mulig -Gå med støttestrømper når du skal være på beina lenge Men desverre er dette ofte arvelig, min mormor ser ut som et europakart på beina, mamma er også full av dem, og jada, det er jeg også
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 16. august 2008 #3 Skrevet 16. august 2008 Vet man skal hvile bena en del og ha de høyt når man får sjangsen. Jeg har fått en åreknute som går fra lysken og opp på den ene kjønnsleppa av alle steder:( Uff og huff. Og kan tro at den kan gjøre vondt når jeg jobber fullt og får en travel dag. Men hvis det værker, så anbefaler jeg å sitte lenge i badekar slik at det blir litt bedøva=) Har en jobb der jeg står så og si hele veien så jeg provoserer den jo litt hvis det blir lenge av gangen, men men. Vet ikke om noe som skal kunne ta dem bort, men de sier støttestrømper er bra for å forhindre flere. De sier åreknuter er arvelige, men mamma fikk det ikke ta hun var gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå