heldigesnart4barnsmamma Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 Hva er deres erfaringer? Kjenner dere nedpress lenge før? Og gjelder dette oss der hvor babyen sitter i bekkenet?... Bare lurer....
Lille-My,75 Skrevet 16. august 2008 #3 Skrevet 16. august 2008 Min jordmor sa at det er vanlig at magen synker fra ca. uke 36. Men dette er sikkert litt individuelt.
!!!! Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 Dette med uke 36 stemmer helt perfekt på meg. Så det ikke selv, men mannen min så det.
Nelle med kul på magen :-) Skrevet 17. august 2008 #5 Skrevet 17. august 2008 Sank rundt uke 36 hos meg og. Så det ikke selv men alle andre så det... Det er vel slik at magen synker jo lenger ned i bekkenet babyen kommer og at nedpress kan kjennes i tiden før og mens det pågår. Hvor lenge før er vel nokså individuelt fra kvinne til kvinne :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå