Gå til innhold

Vanlig å kjenne symptomene sterkere på kveldstid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå kjenner jeg murring/strekking i livmorområdet igjen.. Har kjent "symptomene" sterkere om kvelden hele den siste uka.. Føler meg litt uggen hver kveld også..

Vet jo ikke om jeg er gravid enda, for jeg har ikke ikm før tirsdag. Men, hvis det skulle være graviditetssymptomer, er det vanlig at noen kjenner de sterkere på kveldstid..? Jobber kroppen mer med graviditeten om kvelden/natta..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og har hele tiden kjent på mer strekking og murringer i magen på kveldstid. Aner ikke hvorfor det er slik, eller om kroppen jobber mer da..

Har en så sterk følelse på at du er gravid ut i fra det du har skrevet her de siste dagene. Høres ut som meg i uken før jeg testet og her sitter jeg og er 10+6 idag! Blir spennende å høre da du får testet! Krysser fingrer!

Skrevet

Takk for svar Violetta!

Driver og rydder i klesskapet mitt nå og fjerner sommertøy.. Og det er slitsomt.. Har vondt i korsryggen pluss at det er ubehagelig å bøye seg.. Det er som om en klump i livmora ligger i klem da.. Må ta pauser.. :-P

Hvis jeg ikke er gravid nå har dette vært en merkelig periode i hvert fall! Annerledes pms enn hva jeg er vant til da..

Skrevet

Hehe, når en tenker på det hele tiden, legger man merke til alt! kjenner meg såå igjen! Ikke drøy for lenge med å teste da, det er så greit å få bekreftet/avkreftet. Slippe å gå og lure.. Jeg testet 1 dag etter jeg skulle hatt mensen, og to tester var krystallklare. Var veldig glad jeg hadde en CB digital, da er det umulig å ta feil:-)

Skrevet

Jeg skal kjøpe test på tirsdag som er ikm dagen, hvis mensen ikke har kommet. Mensen dukker nemlig alltid opp natt til ikm, så har den ikke kommet da kjøper jeg test etter jobb :-)

Skulle gjerne hatt en billigtest nå for å få det ut av verden.. Men, gidder ikke å bruke penger på en test hvis jeg ikke må..

Skrevet

hei!jeg kjenner masse på kvelden..er nok fordi man er litt sliten og kroppen jobber maaaaaaaasse!!:) jeg har murringer/mens smerter,kjenner d godt i korsryggen pluss at jeg er kvalm om kvelden.. jeg er i uke 5 nå..:) håper du er gravid da!høres jo litt sånn ut:)

Skrevet

Takk for svar! Håper veldig jeg også :-)

Når du sier du er i uke 5..teller man fra første mensendag?

Skrevet

jepp:) er det som er vanlig! skulle hatt mensen på torsdag som var ca:)

Skrevet

Gratulerer så nygravid da!! Herlig følelse kan jeg tenke meg :-)

Men, vet du hva det betyr når folk skriver at de er f.eks. 7+1?

Skrevet

..SOM nygravid.. skulle det stå :-)

Skrevet

thank you:) er fantastisk:) jo altså når noen skriver 7+1,betyr det at de er fullgåtte 7 uker,å de er 1 dag inni sin 8 uke. eller de kunne sagt at de er i uke 8. så jeg er inni min 5'te uke nå, kan også si 4+3.. er litt innvikla men en fin huskeregel er at de antall ukene du er ferdig med sist skal stå foran åsså plusser du på antall dager du er inni neste uke:)

Skrevet

Aha, ganske logisk ;-)

Like greit å bare telle uker.. :-)

Skrevet

Hei pfeew!

Har lest litt av innleggene dine, og det høres ut som om vi er i en ganske lik situasjon:)

Min menssyklus går som regel over fem uker, og mandag var det fem uker siden første dag, siste mens. Testet negativt den dagen med CB, men føler meg så annerledes enn ellers før mens, og mensen har ikke kommet... Har en test til, og tenkte kanskje ta den imorgen...

Siste test var ikke av morgenurin, så jeg håper og håper her:)

Skrevet

Krysser fingre og tær for at vi begge får positiv test snart da :-) Lykke lykke til!! Så kanskje vi havner i samme terminklubb snart ;-)

Skrevet

Jeg og! Murringene i magen gikk over til sommerfugler et lite øyeblikk der:)

Skrevet

Og lykke til til deg også, såklart!!

Skrevet

Takk for det! :-) Oppdaterer så fort jeg vet resultatet.. Tidlig neste uke forhåpentligvis.. :-)

Skrevet

Jeg har blitt lurt trill rundt av pms hele uka!! I dag kom mensen 3 dager for tidlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...