Gå til innhold

Jeg kjeeeder meg i kveld...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor hos mamma for tiden, leiligheten vår er nedpakket i esker og flytteklar, skal flytte til andre kanten av landet om under 2 uker.

 

I kveld er hun ute på venninnekveld, og samboeren min er på jobb så her sitter jeg alene med lillegutt sovende i senga si. Aner ikke hva jeg skal finne på...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kos deg og slapp av med film, en god bok og god mat. Beste man kan gjøre når man er alene hjemme. Så godt det er innimellom

Skrevet

ehh.. du kjeder deg vel ikke i kveld?

Skrevet

Sorry, vet ikke hva som skjedde. Så etterpå at det ble postet 10 tråder, aner ikke hva jeg har gjort.

 

Har verken en god bok her eller god mat jeg kan lage. Fant en poste Cheez Doodles da, skal åpne den ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...