velsignet med to Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 Bor hos mamma for tiden, leiligheten vår er nedpakket i esker og flytteklar, skal flytte til andre kanten av landet om under 2 uker. I kveld er hun ute på venninnekveld, og samboeren min er på jobb så her sitter jeg alene med lillegutt sovende i senga si. Aner ikke hva jeg skal finne på...
dumme mamma Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 kos deg og slapp av med film, en god bok og god mat. Beste man kan gjøre når man er alene hjemme. Så godt det er innimellom
velsignet med to Skrevet 16. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2008 Sorry, vet ikke hva som skjedde. Så etterpå at det ble postet 10 tråder, aner ikke hva jeg har gjort. Har verken en god bok her eller god mat jeg kan lage. Fant en poste Cheez Doodles da, skal åpne den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå