Kirsebæra Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 Dress buksa til Elias har samboern pakka ned i en ekse som ble sendt til foreldrene hans(til lagring) de er bortreist og vi kommer oss ikke inn dit nå og vi skal i barndåp i morgen!" er det noen her i BODØ som har en dressbukse i 86? eller 92? og låne oss i kveld/imorgen???????
wirre;o) Skrevet 16. august 2008 #3 Skrevet 16. august 2008 nope. men det går sikkert fint å bruke en annen bukse også ;o) en pen cordbukse eller noe.
petite fleur Skrevet 16. august 2008 #4 Skrevet 16. august 2008 He he, unnskyld at jeg ler, men nå trodde jeg det var en skikkelig krise på gang..... Og hvis man ser det store bildet, er det jo ikke det. Gutten din har sikkert noe annet fint i skapet, kos dere i morgen! :-)
Kirsebæra Skrevet 16. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. august 2008 jo han har jo det også=P men vi hadde kjøpt inn skjorte og slips og finsko til denne dagen=P har liksom gleda meg MAX til å se lille gutten i dress i mange uker nå=P så bare krise i ''mamma hjertet'' =P jeg stresser litt se.....men muuuuuulig vi får lånt hos en venninne....
AnTiLoPeSvIn Skrevet 16. august 2008 #7 Skrevet 16. august 2008 åja bodø nå så jeg det. da blir der vanskelig
Gerbera og avleggerne :-) Skrevet 16. august 2008 #8 Skrevet 16. august 2008 Er dere våkne ennå? Jeg har ei svart dressbukse i str 86 dere kan få låne. Vi bor i Bodøsjøen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå