Gå til innhold

Finnes det søskenseter til Emmaljunga vogner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver å vurderer hvordan vi skal gjøre det med 1 barn på 2 år og 3 mnd. når nestemann kommer. Har funnet ut at vi som regel er to voksne om begge skal være med på lange turer så da kan vi kanskje ta med to vogner i stedet for å kjøpe søskenvogn. Men må ha ett eller annet å sette henne i om hun blir lei om vi er på butikken etc. Finner ikke søskenseter til Emmaljunga vogner så lurer på om det finnes.

Videoannonse
Annonse
Gjest *sofus*
Skrevet

Jeg trodde ikke søskenseter var så vanlig lenger, siden de gjør vognen veldig topp-tung og ustøe når eldstemann sitter på toppen.

Vi har søskenbrett til vår Emmaljunga og eldstemann elsker å stå der. (Det er 2 år i mellom dem,) Det har aldri vært et problem å ha med begge på tur selv om vi ikke har søskensete.

Skrevet

Vi har soeskesete til emmaljunaen vaar. Det er ett slik "universal" sete som passer paa de fleste vogner tror jeg. Den er kjoept paa barnashus.

Emmaljunga er jo en veldig stoedig vogn, saa jeg syns vognen er god aa kjoere med den paa ogsaa. Det er ikke noe problem. Fester bare soeskensetet godt oppaa vogna. Til naa har jeg bare proved den paa bagdelen, men det fungerer fint.

Det er 23 mnd mellom mine 2, og jeg er veldig gad vi kjoepte ett slik sete. Du faar begge ungene fint med, store gullet synes det er veldig stas aa sitte der. Det som er saa fint er jo at vognen ikke blir noe breier, saa det er greit aa komme seg frem.

Bruker det jo ikke naar vi kjoere buss ol.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...