Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 Nå kjenner jeg murring/strekking i livmorområdet igjen.. Har kjent "symptomene" sterkere om kvelden hele den siste uka.. Føler meg litt uggen hver kveld også.. Vet jo ikke om jeg er gravid enda, for jeg har ikke ikm før tirsdag. Men, hvis det skulle være graviditetssymptomer, er det vanlig at noen kjenner de sterkere på kveldstid..? Jobber kroppen mer med graviditeten om kvelden/natta..?
Kazaya er fødeklar Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 Det har jeg følt før også. At jeg har sterkere symtomer om kvelden. Jeg har tenkt at enten er det som du nevner a kroppen jobber mer om kvelden og natta, eller så kan det være at da sitter vi ofte mer stille har det rolig og stille rundt oss og har tid til å føle etter symtomer. (puhh....dette ble en laaang setning.) Jeg tror det er en blanding av begge.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 16. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2008 Ja, du har nok rett.. Det kan være tilfelle de andre kveldene denne uka.. Men, ikveld har jeg ikke sittet så mye stille. Har ryddet i leiligheten og i klesskapet mitt.. Da har jeg fått ubehag og måttet ta sittepauser i sofaen. Er også veldig sliten i korsryggen i kveld.. Og det trykker på en måte i livmora..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå