Anonym bruker Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 Sønnen min sikler noe SINNSYKT!! Han er 14 mnd gammel og det blir ikke bedre. Heller bare verre. Han er kliss våt i løpet av minutter. Er drit lei smekker! Jeg har tatt det opp med lege, men han sa det var normalt. Men har jo hørt om andre barn hvor det har vært problemer med mandlene e.l.. Han er veldig mye småforkjølet. Hvordan kan jeg få legen min til å ta dette alvorlig? Tenk hvis han har store plager da?
Anonym bruker Skrevet 16. august 2008 #3 Skrevet 16. august 2008 Min lillesøster siklet noe enormt når hun var rundt året. På så og si ALLE bilder fra den tiden er bodyene gjennomvåte av sikkel Husker vi også stresset med å skifte disse smekkene. Hun siklet konstant, hehe, husker jeg ble sint engang hun siklet på den nye blusen min Jeg var da 7-8 år. Hehe. Hun vokste det av seg, hun er nå 17 og sikler bare når hun sover Hehe. Det gikk over etter en stund.
Tokatter_USA Skrevet 16. august 2008 #4 Skrevet 16. august 2008 Jenta vår siklet konstant fra hun var 3,5 mnd. til hun var ca. 20 mnd., tror jeg. Det hadde med tannfrembrudd å gjøre, men det var aldri pause, bare litt mer enn vanlig noen ganger :-) Hun hadde på seg to smekker hele tiden, den innerste hadde plast på baksiden, men vi byttet likevel 3-4 ganger daglig. Jeg spurte tannlegen, og han sa at hun "gad" ikke å svelge spyttet, at det var likesom like greit å la det renne ut i stedet. Hun hadde forresten også snørrete nese i forbindelse med tannfrembrudd, men ingen andre symptomer. Men da det var slutt, var det slutt. Ingen problemer siden.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2008 #5 Skrevet 16. august 2008 Takk for svar;-) Han har holdt på siden han var ca 2 mnd. Kan ikke se at det har noen sammenheng med tenner. (Han har fått de fleste tennene nå.) Håper det blir bedre snart!!! Men er jo redd det kan være noe.
Gerd-Johan Skrevet 16. august 2008 #6 Skrevet 16. august 2008 Min siklet til han var 3 Nå går det bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå