Gå til innhold

Er folk dumme her inne eller bare later de som?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Referer til innlegget ang legging av barn og det å ha voksentid.

Om en leser innlegget til HI handler det om de som legger barna tidlig ENE OG ALENE for å voksentid. Det handler ikke om dem som legger barna når de er trette, ei heller om dem som har rutiner. Om barnet legger seg 19 eller 20 har det jo like fullt rutiner. Folk her inne tar jo helt av, virker som temaet var ømt ja;)

Jeg har selv blitt forklart av en mor at hun brukte legge barnet tidligere de dagene de var slitne og ønsket ro rundt seg. Da handler det jo ikke om rutiner akkurat?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HI kunne ha skrivd ting litt mer nøyaktig om hun ikke ville ha slike reaksjoner. Jeg regner med at hun vet hvordan det er her inne.

Hun skrev ingen alder eller noe, å det virket som (på dette innlegget) at hun tok alle under en kam..

Skrevet

om folk ikke vil ha rekasjoner fra alle så må de jammen meg forklare og spesifisere litt,ellers føler selvsag alle seg truffet og føler at de må argumentere hvorfor de gjør slik de gjør.

folk her inne er ikke dumme,det er bare noen som skriver skikkelig RÆVA innlegg!

Skrevet

Og hva er galt i å legge barna om man selv er slitne og trenger ro?

Hva er så galt med voksentid?

Hva er det som er så fælt om barna sovner klokka 7 på kvelden, etter en sikkert veldig lang dag?

HI, skjønner at du står bak begge innleggene. Det er bare ikke alle som er enige i at barna skal stimuleres til døde hele dagen, og kvelden i tillegg.

Små barn trenger minst 12 timers søvn.

Mødre og fedre trenger også hvile.

Skrevet

Ok, så det var virkelig noen som ikke latet;)

Og jeg er IKKE HI i den andre debatten kjære deg!

Skrevet

"latet"? hva betyr det? latet som mener du?latet som hva da? skjønner ikke hva du mener.forklar deg selv bedre

Skrevet

Jeg er dum, men det hender jeg bare later som

Skrevet

Jeg bare later som også.

Egentlig er jeg like klok og smart som HI.

Skrevet

Eg lata som. Eg las at ho skreiv angående dei som gjer det for å få voksentid. Men nokon trur at me som har rutiner på at ungen legger seg tidlig kun har det for å få aleinetid. Har fått kommentarer på det før. Så da svarte eg alikevel, i tilfelle rottefelle liksom. Og enkelte kvelder er det deilig at ho legger seg sju, mens andre kvelder så er det kjempeensomt ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...