hadabeautifulbabyboy;) Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 ...blir flaskene kokt i maskin? Eller er det ikke godt nok. Program på 95 grader-er ikke det nok til å drepe ulumskhetene?
tine1977 Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 Trodde de ble godt nok kokt på 65 grader:) Forrige gang kokte jeg i gryten de første 3 mnd tror jeg, nå kommer jeg til å ta de rett i maskinen:)
Fire småtroll Skrevet 16. august 2008 #3 Skrevet 16. august 2008 Jeg fikk beskjed om at 60 grader, på øverste hylle, var mer enn bra nok. Men ble anbefalt å koke flaskesmokkene...
trollmamma Skrevet 16. august 2008 #4 Skrevet 16. august 2008 Med første mann blei alt kokt heile tida. Med andremann blei alt kokt til å begynne med. Med 3.mann blei alt slengt i oppvaskemaskina frå dag 1 hehe. Han tok iallefall ikkje skade av det han, men om det er tilrådeleg veit eg ikkje. Men har du program på 95 grader, er jo det nesten det samme som å koke, eller? Nå har mine fått mest pupp da, så ikkje så ofte me hadde behov for flasker.
en av hver Skrevet 16. august 2008 #5 Skrevet 16. august 2008 95 grader er nok. Bar sørg for å ha en noenlunde ren oppvaskmaskin, ikke vask flaskene sammen med skitne, uskylte gryter liksom..
gutteklubben grei Skrevet 16. august 2008 #6 Skrevet 16. august 2008 Jeg vasker bare flasker i oppvaskmasking jeg også. Pass bare på at flasker og smokker blir plassert slik at alle rester av vaskemiddel blir skyllet bort, og flasker/smokker som evt ramler og blir stående med vann i når maskinen er ferdig vasker jeg om igjen. Oppbevar flasker og smokkene hver for seg i skapet, sett de ikke sammen når de kommer ut fra oppvaskmaskinen. Monterer du de sammen og flaskene ikke er helt tørre blir det fukt inni som ikke tørker og i fukt gror det fort bakterier....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå