Gå til innhold

Spinning

Egget/pfeew med lille nurk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man trene spinning når man er gravid???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.

Om man allerede er vant med å trene kan man trene med en helt nomal intensitet. Ikke presse seg selv så mye og ikke trene hardere enn før sier de vel. :)

Skrevet

Flotters :-) Man må jo holde seg i form når man en gang blir gravid..

Noen tips til sunt kosthold eller? Jeg er så dårlig på matlaging!!

Skrevet

Jeg er ikke så flink til å lage bra mat alltid.

Men jeg pleier å tilsette ekstra grønnsaker til gryter og slikt. Og så prøver vi å spise linser/bønner noen ganger i uka.

Tar omega3 siden min mann nekter fisk.

Ellers er vi ikke så spesielt flinke:)

Skrevet

Jeg har gått på spinning i åresvis og har på ingen måte tenkt å gi meg på det selv om jeg blir gravid. Har også sett at det stadig er gravide kvinner på de spinningtimene som jeg går på. Har også ei venninne som er spinninginstrukøtr, hun er gavid nå, og har tenkt å holde på så lenge som mulig. For man skal vel kunne trene omtrent likt som man har gjort tidligere under graviditeten. Håper jeg i hvertfall!

Sunn mat ja, jeg har lært meg til å lage alt fra bunnen av istedet for å bruke toro og knorr og andre posegreier fra butikken. Da sørger man får å få i seg det man vil og ikke det toro vil. Jeg har fokus på mye grønnsaker, sunt fett, gjerne via fisk selv om jeg må krangle litt med sambo for å få ha fisk ofte nok. Finnes mange nettsider som forteller om sunt kosthold, ta et gooogle søk så finner du ut mye :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...