Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 Var på KK i går og ble strippet....Hadde bare 1 cm åpning, og livmorhalsen var 3 cm...så langt fra moden og fødeklar. Ingen ting har skjedd, bare bittelitt slim da jeg var på do i dag. Hva er deres erfaring med stripping??
hebbe lille, fødeklar Skrevet 16. august 2008 #3 Skrevet 16. august 2008 jeg ble strippet på termindato forrige svangerskap.. Fikk ikke kynnere eller rier i etterkant, men blødde litt. Men noen dager etter, da fødselen startet, hadde jeg en rask og fin fødsel, noe jm mente hadde med dette og gjøre.
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 16. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2008 Så bra med rask og fin fødesl!! I mitt forrige svangerskap gikk vannet, og fra riene startet gikk det seks timer til jenta var ute, så jeg håper på rask fødsel denne gangen og!
snart i mål?? Skrevet 17. august 2008 #5 Skrevet 17. august 2008 Samme erfaring som deg etter 1. gang, men fikk en del kynnere. Våknet på natta med veldig vonde rier og var sikker på at fødsel var i gang. Tok et bad for å lindre etterhvert, men da stoppet det opp utpå formiddagen. Ble strippet på ny et par dager senere (i går) og da var det ikke tegn til mer modning, men hadde 2 cm i stedet for 1. Fikk akupunktur samtidig, og skal ha samme behandling senere i dag. Håper det hjeler etterhvert... Er nå 9 dager over. Jordmor anbefalte samleie samme dag som stripping, at det vil hjelpe til med å sette i gang. Har enda kynnere etter i går, begynte mens jeg satt med nålene, men tror egentlig ikke det er noe mer på gang.
Gjest Skrevet 17. august 2008 #6 Skrevet 17. august 2008 Jeg har blitt strippet på overtid med begge mine,og natten etter har fødselen startet:) Ved stripping har jeg hatt ca. 2cm åpning. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå