Gå til innhold

Erfaring med stripping??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på KK i går og ble strippet....Hadde bare 1 cm åpning, og livmorhalsen var 3 cm...så langt fra moden og fødeklar. Ingen ting har skjedd, bare bittelitt slim da jeg var på do i dag.

Hva er deres erfaring med stripping??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen??

Skrevet

jeg ble strippet på termindato forrige svangerskap.. Fikk ikke kynnere eller rier i etterkant, men blødde litt. Men noen dager etter, da fødselen startet, hadde jeg en rask og fin fødsel, noe jm mente hadde med dette og gjøre.

Skrevet

Så bra med rask og fin fødesl!! I mitt forrige svangerskap gikk vannet, og fra riene startet gikk det seks timer til jenta var ute, så jeg håper på rask fødsel denne gangen og!

Skrevet

Samme erfaring som deg etter 1. gang, men fikk en del kynnere. Våknet på natta med veldig vonde rier og var sikker på at fødsel var i gang. Tok et bad for å lindre etterhvert, men da stoppet det opp utpå formiddagen.

Ble strippet på ny et par dager senere (i går) og da var det ikke tegn til mer modning, men hadde 2 cm i stedet for 1. Fikk akupunktur samtidig, og skal ha samme behandling senere i dag. Håper det hjeler etterhvert... Er nå 9 dager over. Jordmor anbefalte samleie samme dag som stripping, at det vil hjelpe til med å sette i gang. Har enda kynnere etter i går, begynte mens jeg satt med nålene, men tror egentlig ikke det er noe mer på gang.

Skrevet

Jeg har blitt strippet på overtid med begge mine,og natten etter har fødselen startet:) Ved stripping har jeg hatt ca. 2cm åpning.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...