Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 Hvor handler dere og hva handler dere? Jeg er vanligvis ganske dyktig på julegaver, men denne siden av hjernen min er tydligvis lammet når det kommer til gaver denne julen:(
blåbæret Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 Lenge siden jeg har vært der, men noe sånt: www.monogramservice.no Både foreldrene mine, svigers og tantebarn (og mine barn) har fått håndkler med navn. Foreldrene mine og svigers har båt så d eble kjempe glad for da vet de hvilket håndkle som er dems! Tantebarna har alltid disse håndklene med på skoleturer, og eldstemann digger Manu så han fikk det håndkle med navnet sitt på!
allergibarn Skrevet 16. august 2008 #3 Skrevet 16. august 2008 www.luca-shop.no/ har mye moro til prinser og prinsesser :-) www.taylor-shoes.com for billige og annerledes Crocs etc :-) www.barnetrend.no for ting som er kjekt å ha til små barn www.laredoute.no for klær www.prinsessebutikken.dk for diverse... www.legehuset.dk er noen tips....
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 16. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2008 Tenkte egentlig på julegaver for voksne:) Monogranservice er allerede oppbrukt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå