Gå til innhold

Hva bruker dere som har barn som ikke tåler ull ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe til høsten, men har dårligh erfaring med ull undertøy. Hva kan jeg kjøpe i stedet og hvor???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en gutt som klør veldig av ull...og hjelper ikke med det ullet som ikke skal klø. Han klør for det om...

Han er heldigvis varm av seg så jeg har bare hatt vanlig genser på han, og fleece-genser under dresser. Men i fjor fikk jeg på han en ull-stilongs...så i år skal jeg prøve med ulltrøye. Hadde vært greit å ha det på de kaldeste dagene...selv om jeg aldri har opplevd at han har blitt kald av bomull og fleece.

Skrevet

Devold har ulltøy med tynt tynt tynnere enn lommetørkler til for. Min lille atopiske jente tåler det!

Skrevet

hvor kjøper jeg det. Har de til tre år??

Skrevet

nøstebarn.no . ulla her skal være veldig bra for barn med sart hud. Og cubus sitt tøy, med bomull inni.

Skrevet

Jeg er selv allergisk mot ull så jeg føler jeg piner barnet mitt når jeg har tatt på henne ull mot huden. Selv syns jeg klærne fra nøstebarn var grusomme, også de i ull silke, så ikke legg i penger i det. Jenta mi bruker tynne mellomlag i ull fra janus, prinsesseull. Innerst bruker hun bomull, er ingen problem så lenge de ikke kledd for godt og derfor svetter mye. Det går fint ann å bruke bomull og fleece i stedet for ull.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...