Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 Føler at det aldri kommer til å skje noe. Er 11 dager over, og har ingen kynnere eller murringer. Selv ikke etter stripping på sykehuset i går har det skjedd noe. Hadde bare 1 cm åpning, og livmorhalsen var 3 cm lang.... så langt fra noe fødsel på gang. Er helt deppa nå jeg. I forrige svangerskap fødte jeg en uke før termin, så denne ventingen nå har blitt veeeeldig lang.
Laybik Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 Jeg føler med deg!! Selv er jeg bare 5 dager over, men det føles som om det aldri kommer til å skje noe! Har ikke noe spesielt med kynnere jeg heller... Skal til legen på tirsdag, så da skal han bestille time til meg på kk. Vi får holde ut, ikke noe annet å gjøre! Lykke til hvertfall:-)
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 16. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2008 Skal på overtidsvurdering på Haukeland på mandag, er da 13 dager over. Håper de får strippet meg slik at det skjer noe eller at de setter meg i gang, for jeg blir helt tullete av å gå slik. Dessuten har de estimert henne til å veie ca 4 kg nå, og det synes jeg er nok.
Malin&TE Skrevet 16. august 2008 #4 Skrevet 16. august 2008 Er "bare" 3 dager over termin, så du slår meg.. Er ganske moden, men jm fikk bare en finger inn.. Vil det da si ca 1 cm åpning? Skal heldigvis på overtidsvurdering førstkommende mandag, og blir mest sannsynlig satt i gang da! Om ikke på mandag, blir jeg i allefall satt i gang i løpet av uken.. Men jeg håper alt starter av seg selv før den tid..
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 16. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. august 2008 Du er heldig som skal på overtidsvurdering så "tidlig". Jeg skulle egentlig ikke på KK før mandag(13 dager over). Men så fikk jordmor argumentert frem at jeg burde få fremskynde timen til i går(10 dager over). Men det skjedde jo ikke stort etter den timen, så jeg må nok ta den timen jeg skal ha på mandag....
Santi og gjengen Skrevet 17. august 2008 #6 Skrevet 17. august 2008 7 dager over her, og har aldri gått så lenge over før. Hun veide rundt 4,4 kg på onsdag og jeg frykter for hver dag hvor mye hun legger på seg videre nå. Har ikke time på sykehuset for ny overtidskontroll før på fredag. Det er leeeeenge til! Håper det skjer noe før det, men jeg må innrømme jeg er glad hun ikke kom inatt, for da hadde vi ingen å ringe til for barnevakt. Det har vi utover dagen i dag og videre fremover igjen, så da kan hun bare komme! Vet jo at vi snart har baby i armene, men det føles aldeles ikke sånn ut når man går og går med denne magen. Det er nesten så jeg glemmer at jeg er gravid av og til!
snart i mål?? Skrevet 17. august 2008 #7 Skrevet 17. august 2008 Jeg er nå 9 dager over termin og skal strippes for 3. gang i dag. Begynte på modningsakupunktur 2 ganger pr uke 3 uker før termin. Alle tegn på fødsel hele tiden stort sett (sterke og jevnlige kynnere, murringer og alt mulig), men likevel ikke moden. Må si jeg ble ganske overrasket. Første barn fikk jeg en halvtime før termin. SElv om jeg hadde mye kynnere da var de ikke så streke, og det var ingen regelmessighet før jeg fikk rier. Blir ganske gal av å bli lurt hele tiden....
79-modell Skrevet 17. august 2008 #8 Skrevet 17. august 2008 Jeg er 12 dager på overtid i dag... holder på å bli gal av å vente! skal på overtidskontroll til tirsdag, er da 14 dager over. forventer å bli satt igang samme dag. ble med 1.mann satt igang etter 11 dager... selv om jeg regner med at babyen har det bra, så synes jeg jo at de bør ta hensyn til oss mødrene også, og spørre hva vi ønsker når vi er 14 dager over.... får man forresten alltid ul på overtidskontroll?? skal føde i kr.sand forresten.. noen andre?
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 17. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 17. august 2008 Skal på overtidskontroll på KK i morgen.....grugleder meg. Er da 13 dager over, så jeg håper at jeg snart har babyen i armene mine. Håper jo egentlig på å komme i gang av meg selv, så jeg er spent på om jeg blir strippet i morgen eller om de kjører på med igangsetting....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå