Gå til innhold

Konvall Hvor har du vært??

Anbefalte innlegg

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

om jeg kan spørre?

Du bør ha en ganske go unnskyldning for å ha vært borte fra BAM i 2 dager altså

=))

hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du hva.... Mulig jeg er forferdelig nærtagen og dum, men jeg ble faktisk

litt lei meg da jeg la inn et innlegg her om dagen. Fikk noen svar som jeg tolket som om at folk trodde at jeg var noe....Jeg er en person som aldri ønsker å såre noen, derfor ble jeg veldig lei meg da jeg nesten ble "beskylt" for dette. I min tråd der jeg ba dere om å gjette hvordan jeg så ut, gjorde jeg ikke dette fordi jeg trodde jeg var så mye bedre enn andre... Jeg bare kjedet meg og lette lenge etter et emne å skrive om... Var kun for å finne på noe nytt. Jeg har veldig lav selvtillitt, så jeg tror slettes ikke godt om meg selv, noe jeg følte andre trodde jeg gjorde... Mulig, som sagt at jeg er veldig teit, men jeg mistet litt av gleden med å være her inne. Men, det er så mange koselige jenter her, at jeg klarte ikke å holde meg borte så lenge...

Skrevet

jeg har ikke fått med meg det jeg, enda så mye som jeg er her inne..

men du må ikke miste gleden av å være her inne.

=)

Trist at du ble lei deg. Det skal vi ikke ha noe av. =)

Hvordan går det med deg nå da?

Skrevet

Har det greit, men merker at jeg stort sett svarer på de "nøytrale" innleggene enda... Må gå meg litt til igjen. Syntes det var så dumt, for jeg liker meg så godt her inne. Er ikke på DIB lengre, der er det jo bare krangling. Er veldig mye alene, så trøsten min har vært dere her inne...

Skrevet

huff, stakkar deg. Du har meg da om det er noen trøst....

Enig ang. DIB.

Håper du ikke blir lei deg pga noen her inne mer. vil jo ha deg her =)

Skrevet

Tusen takk for det trønder. Må nok ta meg selv i nakken å ikke være så nærtagen også. Vet jo at alle er hyggelige her inne. Er bare at jeg har opplevd så utrolig mye negativt i livet mitt, at jeg automatisk lar ting gå inn på meg.... Men, lover å skjerpe meg....

Skrevet

håper du henger her inne med oss=)

Skrevet

Så dumt å høre da Konvall!!! Syns bare den tråden var gøy jeg - fikk ikke med meg at noen slengte dritt...

Skrevet

Neida, var ingen som slengte dritt. Men, svarte på en annen tråd og da fikk jeg den tilbake. Tråden om meg selv.... Men, som sagt. Jeg var nok bare litt overfølsom.

Skrevet

Da er det jo bare aa komme sterkere tilbake!!!

Vi trenger deg her inne, saa naa haaper vi du ikke blir borte igjen :-))

Skrevet

Tusen takk alle sammen.... dere er herlige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...