♥Cherrypie♥ Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 Rundt uke 5 er det mulig? Har vondt på sidene..lengre opp enn eggstokkene sitter og mere til siden mot hoftebena og det er litt ubehagelig i ryggen og..kan det være det??
Romsjulskos har snart to:) Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 ja jeg hadde noe lignende i uke 3 allerede... tror jeg, er så lenge siden nå, så husker ikkje helt..
komplett familie Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 jeg har også hatt det... er nå 8 uker, men har hatt det noen uker!!! Kan det være noe med at det er nr 2 kanskje???
snuppa&snuppen Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 Jeg er 5+6, og har kjent det du beskriver i en drøy uke nå. Så det kan sikkert være vanlig ja:)
♥Cherrypie♥ Skrevet 17. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. august 2008 ja kanskje d er pga at det er nr 2,for med førse graviditeten kjente jeg dte ikke før uke 14 ca..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå