Gå til innhold

Jeg er så kvalm så kvalm...


snartmammatilfire

Anbefalte innlegg

Det kommer i bølger og av og tilvet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg... Helt pyton. Har heldigvis ikke kastet opp mer enn en gang enda, men det på en måte bedre om jeg hadde kastet opp, da går det over for en liten stund. Spiser salt chisp hele dagen og bortsett fra jobbing er det lite jeg orker... Det er verdt det men akkurat nå virker det veldig lenge til april!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sliter med det samme... Av og til blir jeg kvalm og svimmel kjempe brått. I går da jeg sto på butikken for å betale så holdt jeg på å svime av der jeg sto... Det var pyton det....

 

Håper det ikke blir som i forrige svangerskap da jeg var kvalm hele svangerskapet......... :S

 

Men det sies att dersom man er kvalm så får man jente:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at hvis man er kvalm får man gutt ;) Tror det er like mange "Hvis du er...så blir det..."-versjoner som det finnes store fine runde mager :)

Jeg var ikke kvalm en dag da jeg gikk med jenten min i magen...Nå derimot... Veldig kvalm, ikke før i 4-5 tiden på ettermiddagen,men da henger det over meg hele kvelden....

I går kjøpte jeg "Sea band" på apoteket, to armbånd med et trykkpunkt. Hjalp faktisk veldig,utrolig nok. Og 44 spenn var billig nok til å prøve det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel... jeg var ikke kvalm da jeg gikk med min jente, men fytte pyton så kvalm jeg var da jeg gikk med nr. to han er gutt. Denne gangen har jeg ikke kastet opp enda, men føler meg litt uggen på kveldstid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg kjøpe meg et sånt i morgen!! Har hørt om de men ikke helt visst hvor de er kjøpt. Jeg har blitt sykemeldt tidlig i alle de forrige graviditetene pga kvalme, men denne gangen passer det ekstra dårlig å bli sykemeldt... Jeg bør holde ut en stund til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg og! Men kan jo ikke bruke det på jobben da...

Er småkvalm hele tida, men også sulten hele tida. Jeg skjønner ingenting! Heldigvis pleier det å gi seg etter første trimester, men det virker utrolig lenge til nå (jeg har trodd hele uka at jeg var i uke 8, men så er det uke 7. Det er kjedelig det!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har prøvd sånne sea band å det fungerte ikke på meg:( Men fint att det fungerer for deg:)

Jeg tror jeg vil prøve akupunktur om det ikke går over for det skal vist være effektivt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...