Gå til innhold

Kokkelimonke

Gjest Sør-trøndermamma

Anbefalte innlegg

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

Skulle ikke du rydde kjøkkenet??

=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hihi:) Det har jeg gjort.. Jeg er bare så utrolig rask. Jeg har tatt ut oppvaskmaskinen, tatt inni det skitne igjen. Stekt pizza til barna, og vasket bord og benker.

Hehe.. Så det så..

Skrevet

Okey da =))

Må passe på deg vettu =) hehe =)

Skrevet

godt du passer på meg:) Til oppdatering så har jeg nå da laget mat sammen med mannen min. Vært oppe å lagt 3 åringen vår (igjen), som hadde det så gøy på rommet sitt at hun ikke hadde tenkt å sove enda. Og vært med gutten på badet. Og nå sitter vi og spiser herlig mat. Og jeg bammer selvfølgelig samtidig. Og ser "desperately seeking susan" på tv samtidig. Så da har jeg vel bevist at jeg er dame siden jeg klarer tre ting på en gang??

Skrevet

Så flink du er =))

Kanskje du kan komme å legge ned meg med det samme også?? kommer meg ikke i seng, skulle lagt meg for å være litt opplagt til i morgen. Mamma kommer på besøk tidlig. så skal vi til svigers på middag senere. Å herren i huset kommer til å være rimelig bakrus tenker jeg..

så burde virkelig sove.

Skrevet

Ja skal bare tilkalle privaflyet mitt så kommer jeg:)

Ja hadde nok vært lurt å lagt seg tidlig. Det sier jeg til meg selv hver kveld, og særlig hver morgen når jeg våkner og ønsker jeg kunne sovet tre timer til..

Skrevet

kjenner til den ja =)

Men nå fikk jeg sååå vondt i magen(spist aaaaaalt for mye sjokolade) så føler for å legge meg nå...

Skrevet

Off kjenner meg igjen i det.. Har akkurat hentet fram mitt lørdagsgodt etter maten ble fortært. Så har en stor plate melkesjokolade med meg nå.. Har du kommet deg i seng da??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...