Gjest Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 En skikkelig kjekkas, nybakt tobarnsfar som sier "Du er så sexy" , sender lange blikk osv. ...., veldig hyggelig fyr, men blir liksom litt mye!
Skravlefruen med huleboer Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 Dersom du syntes det er ubehagelig og ikke ønsker at han skal fortsette slik, så gir du beskjed. Enten ved å ta det opp med han i enerom, eller med en enkel setning som "Takk, men jeg jeg trenger ingen til å fortelle meg det", eller "Takk, det håper jeg du syntes kona di er også.. si det heller til henne" Om du syntes det er ubehagelig å si noe selv, så tar du det opp med sjefen din. Han/hun har taushetsplikt, og kan kalle han inn og forklare generelt om hvilket miljø de ønsker å ha på arbeidsplassen. Om han forstår at det er deg, så er det gjerne bedre enn at han fortsetter slik du ikke liker. Jeg personlig tror nok enten jeg hadde smilt av det, og ikke tatt det så alvorlig. Tatt det litt som ett kompliment, og heller slengt av en eller annen "avslag"-kommantar innimellom. Dersom han hadde blitt nærgående med meg, og jeg hadde følt meg på noen som helst måter "truet" så ville saken vært helt annerledes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå