Gå til innhold

da har jeg bestilt min første vibrator, knis...

Anbefalte innlegg

Skrevet

var litt impulsiv på netthandel i går kveld, gubben var på kino og jeg var litt klar ;-) Lurer bare på hvordan han tar det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten kommer han til å føle at han ikke er god nok i senga, eller så kommer han til å synes det er spennende.

Skrevet

ååå så morro!!!

min kar er bortreist nå og jeg sitter og tenker litt på det samme.......men vet ikke om jeg tør :)

Hvor kjøpte du den hen?

Skrevet

www.erotikknet.no

vet ikke egentlig om jeg tør jeg heller - redd han skal bli sjalu...Men det var i alle fall ikke en dildo, da. Kan tom brukes på skuldrene og svigermor ville ikke forstått hva det var om den lå på peishylla ;-)

Skrevet

det hadde jeg tatt som en selvfølge at han hadde likt...

Skrevet

he he he det hørtes ut som en genial greie! Skal sjekkes ut med en gang.

Min fantastiske mann som jeg digger å ha sex med, er litt redd for at det går for fort for han slik at jeg ikke skal bli fonøyd, og da er jeg litt redd for at han skal bli lei seg om vi skal bruke dildo.....

Men det er bare under graviditeten og den syke sexlysten at det er tilfelle. trenger litt mer nå liksom. ellers er jeg strålende fornøyd!!!

Hmmm skal i alle fall kikke litt nå

Skrevet

Synes du undervurderer svigermødre. Tror du bare de under 30 har dildo,eller? hahaha

Skrevet

trur ikkje svigermor på 67 har dildo...

Skrevet

Haha.. svigermora og svigerfaren min har littavhvert i skuffer og skap ja...

Når vi var yngre lånte vi huset dems en helg (sov i dems seng) Så trengte mannen min smertestillende pga.hodepine, så vi hørte hvor det lå..

Jo det lå i skuffen på soverommet.

Heisann.... Kunne de ikke bare sagt at de ikke hadde noe? Der var det både butplug,dildo,vibrator,glidemiddel, hansker, håndjern..

Skrevet

Genialt!!

Jeg skal være sånn selv om jeg er svigermor!!

Jeg skal nyte sex alltid! Det er ikke noe galt i det. Det å eksperimentere med sexleketøy er jo bare sunt.

Mannen din kan da ikke bli sjalu? Det kunne jeg aldri skjønt meg på. Min liker at jeg er så eksperimentell og at jeg liker å prøve nye ting. Han får stadig nye overraskelser. Jeg tar jo bare ansvar for min egen nytelse, ingenting er mer sexy enn det, eller hva?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...