kine&engla09 Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 Reiser selv til portugal på tirsdag så mandag tror jeg at jeg kontakter legen min og får tatt blodprøve.eller hva sier dere? Hadde vert greit å vite noe som helst før jeg reiser...så jeg ikke drar ned der og koser meg alt for mye..:S kan jeg vere gravid gitt? heller ingen tegn til tanta....kjempe trøtt for tiden..masse hodepine...økt utflod som jeg NEVER har hatt før...
Hæppi Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 Hvordan ligger du an? Sett noe til tanta? Jeg ligger an ca akkurat som deg - derfor nysgjerrig.
cornelia_høygravid Skrevet 17. august 2008 #3 Skrevet 17. august 2008 Jeg hiver meg med på denne jeg. Formen er helt elendig for min del, negative tester og 5 dager over IKM. Sikkert greit med en tur til legen, tenker jeg. Lykke til
kine&engla09 Skrevet 17. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. august 2008 nå er jeg en uke over IKM... skukkelig hard i nedre del av magen.. øm og jævlig.... ringer legen imorgen tidlig og får haste time. så får jeg heller oppdatere hvordan det går der:D er spennt jeg! mye som tyder på at det er en liten spire i magen min:D hhihi! menne.... har sykt med utflod..er dette normalt? aldri hatt det liksom:S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå