Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 mannen er på firmafest med jobben og kommer hjem i morgen. Så sitter her alene å ser på dansefilm(hvordan man lærer forskjellige danser). Litt dumt uten mannen, men må jo lære =)) Jeg hopper opp å danser noen ganger innimellom her =)) Bra vi bor i skogen så ingen ser meg her jeg danser for meg selv på stua =)))
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 hehe:) Ja kan være greit å ikke ha naboer av og til.. Savner det litt. Er vant med å bo mer "for oss selv " før men nå bor vi midt i byggefelt.. Men er ikke så veldig glane så danser litt av og til her og.. Hørtes gøy ut å lære å danse. I morgen skal jeg på noe danse show greier, det skal bli gøy. Nå skal vi snart lage oss middag, og barna i seng så vi får spise i fred. De koser seg med pizza nå. Så skal vi spise, og etterpå skal jeg ha pepsi max og melkesjokolade:) Gleder meg for nå fristet du..
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 16. august 2008 #3 Skrevet 16. august 2008 hahaha, firmafest med jobben....... =)))))) hva slags setning er det da??? Men dere skjønner sikkert hva jeg mener =))
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 16. august 2008 #4 Skrevet 16. august 2008 haha.. Reagerte ikke over den setningen.. skjønte hva du mente.. Jeg var så opphengt i dansing og pepsi max haha..
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 16. august 2008 #5 Skrevet 16. august 2008 hehehe =)) mente ikke å friste deg =/ =) Håper du holder ut =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå