Regnbuens barn™ . Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 Selv må jeg innrømme at jeg har blitt gnien, kjøper nesten alt i USA til minst halve prisen ifht Norge. Det samme gjelder oss voksne, kjøper jeans, undertøy og "dyre" klær i USA. Vi har familie i USA, og har vært der 1 gang i året i mange år nå.. Yttertøy og vinterklær kjøper jeg her i Oslo, gjerne Fru Lyng, babyshop eller noe i den duren, men når jeg ser de samme merkene de har her i Norge til dobbel så høy pris så kjøper jeg heller når jeg er i Amerika.. Er jeg rar? Syns det er kjipt å måtte betale 1500kr for et par jeans her i Oslo, når jeg kan betale 6-700kr for samme jeans i utlandet.. Får skylde på at jeg er gift med en sunnmøring.. he he.. Har forøvrig både kjøpt vogn, barneutstyr osv i statene.. Får legge til at jeg er veldig opptatt av kvalitet, så er ikke gnien på den måten, liker ting som jeg kan ha til det ikke passer mer, og som jeg slipper å bytte ut pga kvaliteten.. Jeg kjeder meg, hva pleier dere å gjøre?
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 Jeg er ikke så fin på det så kan kjøpe meg klær overalt egentlig, bare de sitter fint på =)) Handler klær overalt til barna =)
Regnbuens barn™ . Skrevet 16. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2008 Huff, nå hørtes jeg jo kaksete ut, er ikke fin på det jeg heller , så lenge jeg liker klærne og kvaliteten er god, men dessverre så koster det ofte mer enn jeg liker... he he
Poteto Skrevet 16. august 2008 #4 Skrevet 16. august 2008 eg syns ikke du er gnien hadde eg hatt mulighet hadde eg gjort nett det samme. men si eg aldri er i usa så måtte eg hatt bestillt. å eg våger ikke bestille kler til meg uten å ha prøvd dei sjølv. eg syns du er heller smart eg kjøper stort sett kler til Thalie på hm.. liker klerna å dei passer hun bra til meg kjøper eg genser, topper på hm eller på hans og hennes (lokalbutikk), der dei stort sett selger only kler.. babyutstyret kjøpte eg på babykos å babyshop
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 16. august 2008 #5 Skrevet 16. august 2008 Har ingen faste steder jeg går.. Kjøper litt overalt. Og da særlig til barna, de har klær fra mange butikker både på nett og vanlige butikker. Liker veldig godt Epsrit til barna, da de klærne er veldig smale, så har en del av de.. Og HM, barnegaredroben, exit, name it, sportmann handles det en del klær fra her. Til meg selv blir det en del på vic siden det er den beste kles butikken vihar for voksne her jeg bor. Er ikke mange butikker. Så må reise ett stykke for å handle til meg selv. Det vil si at jeg ikke handler så masse til meg selv, for bestiller ikke klær til meg selv på nett..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå