Gå til innhold

har dere dyr?

Gjest Sør-trøndermamma

Anbefalte innlegg

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

hvilke??

Vi har katt.

Har hatt hund, marsvin, hest, fugler & fisk.

Vurderer hund igjen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt hester, nå har jeg hatt to års pause fra ridninga men skal dele en spranghest med en venninne fremover nå..

Har hatt kaniner, men ikke nå lengre..

Skrevet

Vi har to katter. Og to kaniner.

Har hatt en undulat og fisker også.

Gutten har veldig veldig lyst på hund, har sagt han må bli ti år først..

Skrevet

Vi har ikke dyr. Jeg er allergisk mot alle dyr med pels utenom kanin. Kanin vil jeg ikke ha. Minste jenta har astma så hun har nok stor sjanse for å utvikle allergi og.

Men jeg har veldig lyst på en miniatyr hund. Tenkte om jeg og mini skulle gå å teste oss mot diverse såkalte allergivennlige hunder.

Vi hadde en skilpadde fram til eldste sin dåp. Skikkelig graps!

Skrevet

To katter, 12 akvariefisker og X antall hybelkaniner...

Skrevet

Akkurat nå ha vi kun hybelkaniner... :o) Men ha hatt to katter før, og ha veldig lyst på katt igjen. Men vi leier, så må vente til vi kjøper eget.. Drømmen er lite småbruk, med katt, kanin og noen høner.. :o)

Skrevet

Vi har ikke dyr, men en katt er sterkt ønsket av den mannlige delen av husholdningen..

Skrevet

Vi har i underkant av 100 sauer, 1 geit, ca 9 akvariefisker, 1 katt og 1 sauehund.

Jeg venter enda på de hønene som sambo skal bygge bur til, og barna skulle fått kanin i vår, men nå blir det neste vår.

Vi hadde hest, men lillebror var alvorlig allergisk så den ble solgt i vinter.

Skrevet

Vi har ingen dyr. Bor i byen og her egner det seg ikke å ha dyr. Jeg og eldste kunne tenkt oss en kattepus. Vokste opp med katt og savner det veldig.

Skrevet

Vi har nå 3 katter (mor, far og sønn..), et akvarium inne med 12 fisker i, en dam ute med 10 fisker i (store) og en mengde med hybelkaniner som formerer seg i grusomt tempo... makan..

Skrevet

ei katt og en kanin:)

Skrevet

Siden vi skal flytte har vi naa solgt de. Men vi har hatt en rotwailer som het fifi. tre katter, en stor iguana, to store skilpadder og en pappegoye. Noen ganger faar vi besok av en kakelakk eller to, men ikke saa ofte:-)

Skrevet

Vi har fisker. Jeg drømmer om hest, og har fått klarsignal om vi finner et egnet sted å bo først. Katter, hunder og alle andre dyr som kan bo innendørs fører til skilsmisse, har jeg fått beskjed om, så her blir det dårlig med kjæledyr. Datteren min snakker mye om hvilke dyr hun skal skaffe seg når hun blir voksen, hehe.

Får se når ungene blir større og begynner å mase skikkelig. Spørs om mannen klarer å stå imot :)

Skrevet

Vi har katt som tror han er en løve. Iallfall en gaupe - for byttedyrene han tar er like store som han selv, hehe.

Skrevet

Me har 1 katt, 5 høner, 1 hane og nokre kyllinger og 2 griser.

Hadde stort ønske om hest og hund, men mellomste er hyper allergisk mot begge deler, også mot kaniner, så det er desverre heilt uaktuelt å ha nokon av delene.

Har også hatt akvarie, men luftfuktigheten var ikkje bra for vår mellomstes astma så det kutta me ut.

Men har lyst på geiter da :)

Skrevet

Har to bortskjemte hetterotter...krever ost hver morgen;)

Skrevet

Hybelkaniner og noen stoore hybelelefanter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...