Gå til innhold

Noen som har blitt gravide med prev her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller kjenner noen? Og hva brukte dere evt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gikk på yasmin og nå sitter jeg her med Leah (4,5 uke) i fanget :-)

Og JA, jeg tok pilla mi hver eneste dag!

Skrevet

Gratulerer med fersk baby da:) Men hvor lenge brukte du pilla før du fant ut at du var gravid? Bare tenkte på om det er skadelig for baby?

Skrevet

Jepp! Gikk på Yasmin jeg også. Tok pilla hver dag, gikk ikke på antibiotika og var ikke dårlig i magen e.l. i den perioden jeg ble gravid...

Lille Mathias ble resultatet :)

Skrevet

Så det at man går på antibiotika kan spille inn ja.. er det større risiko dersom man bruker akkurat yasmin?

Skrevet

Og hvor langt var dere på vei når dere fant ut at dere var gravide?

Skrevet

var ca 4 uker på vei, ser ikke ut som hun har tatt noe skade av pillene :-)

Skrevet

Jeg har også blitt gravid på Jasmin :)

Skrevet

P-pille. Micragynom. Å ja, tok den punktlig hver dag, var ikke syk eller tok medikamenter som skal kunne påvirke sikkerheten...

Var 4mnd på vei da vi oppdaget graviditeten - hadde INGEN symptomer...

Skrevet

Jepp..Yasmin her og.

Men det var nok vår egen "feil" at jeg ble gravid. Var på Kreta på ferie, og jeg plagdes litt med magen.. Ingen av oss som ofret det en tanke at pillen kanskje ikke virket som den skulle da =S

Så nå har vi en hærlig krabat på 5 mnd i huset =O)

Og om han har "fått i seg" litt p-pille, så ser det ikke ut som det har gjort noen skade!

Skrevet

Jeg var 5 uker på vei, men i følge lege (og pakningsvedlegget) er det visst ikke skadelig for fosteret å bruke dem... Heldigvis :)

Tror det med antibiotika gjelder p-piller generelt, og andre typer piller, da man har en tendens til å bli litt "uggen" på en eller annen måte av dem :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...