Gå til innhold

når unger stjeler...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg er litt sinna nå! Ballen til 5 åringen vår triller ut av hagen og ned mot veien. Den pleier å stanse i hekken mellom parkeringa og veien, så han får løpe ned aleine. Men då går de 5 min uten at han kommer og jeg stikker ned. Dahar han fått med seg en nabo og sønnen de leiter alle 3, men ingen ball. Da ser jeg 3 gutter i 12 - 14 års alderen som henger litt lengre borte i veien. Jeg stikker bort og spør om de har sett ballen hans, ungen står på parkeringa og hylgriner fordi ballen er borte. De ungår å se meg i øynene og svarer at de ikke har sett noenting...Hvilket er umulig, ballen må ha trilla rett bort til dem, for de står akkurat i ei dump...

 

Vi har leita en gang til og ballen er søkk vekk. Tenk å stjele ballen til en 5 åring når han står og griner rett ved siden av dem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...