Circe Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 Har ikke vært her på omtrent ett år nå vel. For de som ikke "kjenner" meg så har jeg 2 sønner. En på 6 år og en på 16 mnd!
Mamsen87 :) Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 Tror jeg husker deg fra bim? Hvis du ikke var der så var det noen med veldig likt nick. Jeg har også en gutt på 16mndr:) Kalte meg LilleFrø på bim på den tida da.
Circe Skrevet 16. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2008 Jeg var på bim ja.. Har hatt det samme nicket hele tiden!
Circe Skrevet 16. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. august 2008 Å.. Så koselig... Var litt spent på åssen det var her nå se. Men ser ut som om mye er det samme..
Gjest Skrevet 16. august 2008 #7 Skrevet 16. august 2008 Jeg kjenner deg igjen Du hadde termin 1 mnde før meg på bim.. På bim hadde jeg riktignok et annet nick...
Gjest Zima *pergo* Skrevet 16. august 2008 #11 Skrevet 16. august 2008 Jeg husker deg kjempegodt Circe.. Særlig da du var "ikke så veldig fødeklar lenger" ;-) miang&alicja kalte jeg meg da.. eller kalte odyssey.. og jeg husker trine-> ga meg noen råd om en i familien som hadde spiseforstyrrelser..
Circe Skrevet 16. august 2008 Forfatter #12 Skrevet 16. august 2008 Jøss og jøss. Trodde ikke det var så mange igjen jeg.. Så hva har skjedd med dere da.. Oppdater meg.. Nysgjerrig!
Gjest Zima *pergo* Skrevet 16. august 2008 #13 Skrevet 16. august 2008 Tja, jeg har fått diagnosen PCOS og skal begynne på pergotime for å bli gravid.. Dessuten har jeg møtt Prinsesse Chicka og gutten hennes ;-) Vi har kjøpt oss leilighet og flyttet og har det veldig fint. Hvordan går det med deg? Og sønnen din og alt? :-) Siste jeg husker fra deg var en oppskrift på sukkervann
Circe Skrevet 16. august 2008 Forfatter #15 Skrevet 16. august 2008 Håper det klaffer for deg da. Ja, jeg var en runner på sukkervann altså.. hehe.. Mini hadde jo kolikk. Men rart hvor fort man glemmer! Han er jo nå stor gutt nesten. Er høyt og lavt hele dagen. En storsjarmør uten like. Jeg har nettopp giftet meg. Koser meg masse. Har det helt topp!
Circe Skrevet 16. august 2008 Forfatter #16 Skrevet 16. august 2008 Så moro. Gratulerer! Langt på vei?
Gjest Skrevet 16. august 2008 #17 Skrevet 16. august 2008 Zima!!! Jeg har jammenmeg lurt på hvor du ble av!! Satt og tenkte litt igjennom hvem jeg huska fra bim her om dagen (ser ut som jeg skal inn igjen dit snart.. De som kjenner meg: TI STILL!) og da huska jeg nicket ditt, men kan ikke huske å ha sett deg på lenge!
Gjest Zima *pergo* Skrevet 16. august 2008 #18 Skrevet 16. august 2008 Det gjør nok det, det er ingenting galt annet enn at jeg mangler eggløsning, så gravid skal jeg nok bli :-) Rart hvordan ting forandrer seg, "lille" frøkna på 15mnd var jo p-pillebarn.. Hehe. Hvor stor er gutten din nå da? Han er født litt før min, sant? Gratulerer med giftemål! Det er helt herlig å gifte seg!
Circe Skrevet 16. august 2008 Forfatter #19 Skrevet 16. august 2008 Han er 16 mnd. Snart 17. Takk, takk!
Mamsen87 :) Skrevet 16. august 2008 #20 Skrevet 16. august 2008 Takk Jeg er i uke 24 nå, så det går fremover hvertfall!
Circe Skrevet 16. august 2008 Forfatter #22 Skrevet 16. august 2008 Takk.. Jøss. Er godt over halvveis da jo.. Moro!
Turid Laila Skrevet 16. august 2008 #25 Skrevet 16. august 2008 Jeg er her da, men meg har du jo på msn også Grattis med bryllupet forresten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå