Anonym bruker Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 jeg skal snart føde.. og mannen min har helt noia fått.. han vil såklart være med på fødselen for å støtte osv.Men så lenge vi er hjemme å jeg får rier så prøver han å fokusere på andre ting. som dataspill etc. jeg vet at grunnen til at han sitter der med høretelefoner er for å slippe å høre klage sangen min hver gang jeg får en ri.. for han hater virkelig at jeg har det vondt. Jeg vil hjelpe ham til å forstå at riene gjør vondt ja.men det er ikke noe farlig. og at han kan roe ned,.. han er døds redd nå.. noen menn som har hatt det på samme måten? eller som kan gi meg et tips?
Reiki 73 Skrevet 17. august 2008 #2 Skrevet 17. august 2008 min mann har og fått litt noia. Han sier at hn vil selfølgelig bli mwed på fødselen, men jeg har gitt ham valget at han har lov å trekke seg. Spør om han er sikker på at han vil bli med. Du kan jo ta med en veninde eller mamma din?
Anonym bruker Skrevet 19. august 2008 #3 Skrevet 19. august 2008 som mann/far selv så vet jeg åssen dette er. en stakkar som ikke har vært med på dette før er det ett lite mareritt. man kan tenke: uansett hva jeg gjør, så hjelper det ikke mot riene. man blir rett og slett litt forsvarsløs og redd. *been there, done that* fødselen anbefaler jeg på det sterkeste at du får han med på, han kommer ikke til og angre. bare ikke få han til og se der fremme når ungen presses ut! men fortell at du trenger han nå, at han holder rundt deg og støtter deg på en best mulig måte. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå