Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 de trusebleiene (a la up&go)?
Mamsen87 :) Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 Vi bruker bare de vi! Aldri verken tissa eller bæsja i mellom. Kjøpte med et par pampers bleier da vi var på ferie i sommer, de lakk masse! Men er nok forskjell på dette, noen mener first price bleiene lekker. Her er de hvertfall supre!
Mammaaaaaa Skrevet 16. august 2008 #4 Skrevet 16. august 2008 Ja. Dei var tette og alt sånt, men litt for små i str. sjølv om gutten min var innenfor vektgrensa på pakken.
4-barnsmamma :-) Skrevet 16. august 2008 #5 Skrevet 16. august 2008 Ja en gang. Var ikke veldig imponert egentlig. Litt stive. Og dessuten etter foreldre og barn testen som var for et år siden (??) eller noe, så er det ikke noen oversikt over hva de inneholder heller, så jeg vil ikke kjøpr dem pga det. Jeg bruker de svane merkede coop bleiene på dagen og libero up and go på natta eller når hun ikke har body på som holder bleia på plass og skjermet fra små fingre som vil ta den av seg selv....
4-barnsmamma :-) Skrevet 16. august 2008 #6 Skrevet 16. august 2008 Og jeg vil slenge meg på og si at de er små (og smale)... Jeg er ikke fornøyd...
MathildeC Skrevet 16. august 2008 #7 Skrevet 16. august 2008 Ser det er mange som er fornøyd med de, men jeg synes de var stive og klumpete. Kjøpte bare en pakke, fristet aldri til gjenkjøp. Men prøv de, for det kan jo hende du er av en annen mening.
Makka Pakka Skrevet 16. august 2008 #8 Skrevet 16. august 2008 Jeg synes ikke de er så verst, kjøper de av og til. De er litt mer klumpete enn pampers og libero synes jeg, og trusebleien lekket litt hos 3-åringen min. Men mange penger å spare!
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 16. august 2008 #10 Skrevet 16. august 2008 Enig med snapp her, jeg sverger også til dem!! Aldri hatt noe uhell med de bleiene, synes det er kjempegode. Prisen er jo også helt fantastisk...32 kr for en dobbel pakke:) Up&go av de er også gode:)
Mikkemafian Skrevet 16. august 2008 #11 Skrevet 16. august 2008 Hi hi.. vi kaller dem drittbleier:) Mini fikk sår stjert av dem, så nå bruker vi dem bare om morgenen når vi venter på morgen-poopen:) Fungerer utmerket til det, alrså...
mammatil2. Skrevet 16. august 2008 #12 Skrevet 16. august 2008 jeg syns de er supre. barna har aldri tisset igjenom. billig også,
Joikaboll@ Skrevet 16. august 2008 #13 Skrevet 16. august 2008 Bruker også bare disse da dette var eneste bleien tassen ikke får utslett av. Aldri opplevd lekkasje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå