Hyssamaia Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 som jeg skrev istad må jeg egentlig bo her ut september.. men jeg har snakket med huseier og han har sagt det er ok at jeg flytter ut før.. senest for en uke siden bekreftet han at jeg kunne flytte 1 september men at vi skulle bli enige om når siste husleia skulle betales. jeg har betalt for august. Men så kommer han idag og sier at jeg må betale for september. Men det går ikke, siden jeg må betale den nye husleia også.. Og han sa at vi skulle bli enige. ikke at han skulle komme etter jeg hadde fått leilighet å si at jeg må betale.. så hva skjer om jeg bare legger nøklen i postkassa den 1 og flytter? hva kan han gjøre? depostitums penger har han ikke..
Gjest Skrevet 16. august 2008 #3 Skrevet 16. august 2008 Det syns jeg ville være utrolig dårlig gjort av deg! Flytter du 1. september blir det jo vanskelig for han å få inn noen andre som vil betale for hele september... Tja, hva kan han gjøre? Vet ikke helt, men hadde ikke tatt sjansen.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 16. august 2008 #4 Skrevet 16. august 2008 Når sa du opp og hva står det i kontrakten deres? Men egentlig så skal jo muntlig avtale være like gyldig som skriftlig, siden han sa det var greit du flyttet ut før 1.september og da skulle slippe å betale for september.
Gjest Skrevet 16. august 2008 #5 Skrevet 16. august 2008 Jeg har ikke sett det andre innlegget du skrev. Link?
Hyssamaia Skrevet 16. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. august 2008 han sal bruke huset selv.. så ingen andre som skal inn her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå