*tyren72* Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 Hei er det noen som vet om det er lettere og bli gravid etter en utskraping? Føler jeg har litt graviditetsymptomer men er redd kroppen spiller meg ett puss, skal ha tanta denne helga og venter spent på om hun kommer he he
Mikkemafian Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 Hei, har hengt litt inne på ufrivillig abort forumet. Der har det blitt sagt at det er lettere å bli gravid, og at det er vanskeligere å bli gravid etter en utskrapning. Med samme begrunnelse, selvfølgelig, at rester av hcg-hormonene henger igjen. Så jeg vet jammen ikke. Vi prøvde med en gang etter min utskrapning, uten at det har blitt klaff ennå. Håper dere har lykkes:)
*tyren72* Skrevet 16. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2008 Hei Trilletralle. Jeg har ikke hatt utskrapning pga graviditet men pga tegn til celleforandring så jeg er ltt sånn forvirret for tiden, har forsøkt og få barn i 4 år uten hell så egentlig så har jeg ikke store troen på at det har skjedd noe nå, men tusen takk for opplysningene kjempe koselig :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå