Gå til innhold

åj... ser stjerner... Hvorfor?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg ikke svimmel/dårlig eller noe... bare ser masse stjerner...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) Synsforstyrrelser kan være et tegn på svagerskapsforgiftning. Ikke for å skremme deg altså:) Jeg har sett stjerner dette svangerskapet og det har ikke vært av noe spesiell grunn. tror det kommer når jeg er sliten. Men har du høyt blodtrykk, vondt øverst i magen, pannehodepine og mye vann i kroppen ville jeg sjekket det..

Skrevet

Hei:) Synsforstyrrelser kan være et tegn på svagerskapsforgiftning. Ikke for å skremme deg altså:) Jeg har sett stjerner dette svangerskapet og det har ikke vært av noe spesiell grunn. tror det kommer når jeg er sliten. Men har du høyt blodtrykk, vondt øverst i magen, pannehodepine og mye vann i kroppen ville jeg sjekket det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...