bamsemumsa m/3åring+spire Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 Føler meg ikke svimmel/dårlig eller noe... bare ser masse stjerner...
nina79 Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 Hei:) Synsforstyrrelser kan være et tegn på svagerskapsforgiftning. Ikke for å skremme deg altså Jeg har sett stjerner dette svangerskapet og det har ikke vært av noe spesiell grunn. tror det kommer når jeg er sliten. Men har du høyt blodtrykk, vondt øverst i magen, pannehodepine og mye vann i kroppen ville jeg sjekket det..
nina79 Skrevet 16. august 2008 #3 Skrevet 16. august 2008 Hei:) Synsforstyrrelser kan være et tegn på svagerskapsforgiftning. Ikke for å skremme deg altså Jeg har sett stjerner dette svangerskapet og det har ikke vært av noe spesiell grunn. tror det kommer når jeg er sliten. Men har du høyt blodtrykk, vondt øverst i magen, pannehodepine og mye vann i kroppen ville jeg sjekket det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå