Gå til innhold

Skuffa over foreldrene mine ifht ny kjæreste.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare få ut litt frustrasjon....hvordan stiller deres familie seg til at dere møter en ny partner???

Det er over 3 år siden jeg ble skilt fra eksen nå- og det var han som gikk. Alle har backet meg opp og stilt opp rundt meg- er jo veldig glad for det.

På desse 3 årene har jeg hatt en seriøs kjæreste som varte i ca 6 mnd da han plutselig fant ut at han ville gjøre det slutt....kom meg jo over han....og vert alene 1 års tid...

Nå i vår møtte jeg en herlig fyr og vi ble raskt et par...vi har nå vert sammen i over 2 mnd....har det utrolig bra. og tilbragt det meste av sommeren ilag med hans og mitt barn- som går bra sammen.

Men det som her er et skår i gleden for meg er det at foreldrene mine ikke ser ut til å bry seg....når jeg prøver å fortelle om noe- involvere de i det som skjer, så er det ingen interesse. han er nok en helt annerledes mann en det jeg hadde før- så jeg vet ikke hva det er som er problemet. Søsteren min mener at de ikke vil engasjere seg- før de vet om det blir seriøst....men vi er voksne mennesker...godt over 30 år begge to....

Kjenner jeg blir veldig lei meg over det her- for det er vanligvis et veldig åpent forhold mellom oss i min familie...nå ender det med at jeg ikke vil- gidder å fortelle de noe om hva jeg føler og tenker.

Noen som har vert der jeg er nå.....

Det er avstand mellom meg og min kjære så blir hovedsaklig i helger vi møttes utenom skoleferier....men vi prøver få til hver helg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...