Anonym bruker Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 Må bare få ut litt frustrasjon....hvordan stiller deres familie seg til at dere møter en ny partner??? Det er over 3 år siden jeg ble skilt fra eksen nå- og det var han som gikk. Alle har backet meg opp og stilt opp rundt meg- er jo veldig glad for det. På desse 3 årene har jeg hatt en seriøs kjæreste som varte i ca 6 mnd da han plutselig fant ut at han ville gjøre det slutt....kom meg jo over han....og vert alene 1 års tid... Nå i vår møtte jeg en herlig fyr og vi ble raskt et par...vi har nå vert sammen i over 2 mnd....har det utrolig bra. og tilbragt det meste av sommeren ilag med hans og mitt barn- som går bra sammen. Men det som her er et skår i gleden for meg er det at foreldrene mine ikke ser ut til å bry seg....når jeg prøver å fortelle om noe- involvere de i det som skjer, så er det ingen interesse. han er nok en helt annerledes mann en det jeg hadde før- så jeg vet ikke hva det er som er problemet. Søsteren min mener at de ikke vil engasjere seg- før de vet om det blir seriøst....men vi er voksne mennesker...godt over 30 år begge to.... Kjenner jeg blir veldig lei meg over det her- for det er vanligvis et veldig åpent forhold mellom oss i min familie...nå ender det med at jeg ikke vil- gidder å fortelle de noe om hva jeg føler og tenker. Noen som har vert der jeg er nå..... Det er avstand mellom meg og min kjære så blir hovedsaklig i helger vi møttes utenom skoleferier....men vi prøver få til hver helg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå