Gå til innhold

shiiiit!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

wow! Det var jo helt sinnsykt! Huff, tenk å ta seg av 7 små babyer på en gang, DET er nok virkelig en 24 timers jobb om ikke mer! De får nok mye hjelp, men uansett, helt sinnsykt! Kjempe bra at babyene holdt seg inni magen så lenge da, har aldri før hørt om syvlinger som har gått så nært til termin og overlevd alle sammen! Kjempe bra:-)

Skrevet

jeg og fikk helt sjokk over at de ble tatt bare 1 mnd før termin. herregud å jeg syter over å ha en der inne. å klarer nesten ikke komme meg gjennom dagen. tenk 7 stykk da. herregud. d kan ikke være sant.hun måtte jo hatt d helt forferdelig.

Skrevet

hvorfor i all verden er ungene plassert på 4 forskjellige sykehus? MÅ være en skrivefeil hos vg..

men står respekt av den dama!! 10 unger.. 7NYFØDTE!! og jeg som var så glad jeg ikke venter tvillinger for synes det virker så stressende og slitsomt.. HAHAHAHA

Skrevet

Mye hjelp? Jeg kan aldri i verden tenke meg at en stakkars bondekone fra nord i Egypt får MYE hjelp.

Skrevet

å herregud... 7stk på en gang da... det er jo helt sykt... får håpe for hennes del at hun får mye hjelp....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...