tineminsin Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 vannet gikk i natt så dro på sykehuset på morgenen:) 2 cm åpning og rier:) men kjenner bare at magen blir hard når de kommer så trodde det var kynnere jeg:D de er ennå ikke blitt vonde heldigvis,så blir spennende å se når de begynner skikkelig:) har de fast nå,så rart de ikke er vondere.. Er 16 dager på overtid fra den første terminen og tolv fra den siste,så venta LENGE på dette her nå
ambumamma Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 Åh så spennende. Lykke til med resten av fødselen da:)
tineminsin Skrevet 16. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2008 tusen takk for det:D håper han kommer iløpet av helga:)
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 16. august 2008 #4 Skrevet 16. august 2008 Kjempe spennende da!! Tenk....snart får du holde babyen din i armene dine!! Jeg er 11 dager på overtid, så begynner å bli ganske desperat nå, jeg... Lykke, lykke til!!!
tineminsin Skrevet 16. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. august 2008 Jaaa:D er så godt å tenke påh!! Håper virkellig det skjer noe i natt:) sitter m mer og mer smerter nå forstår godt at du er desperat nå ja! Får håpe det skjer noe de neste dagene hos deg også hvis ikke er det vel ikke så mange dagene til du blir satt i gang??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå