Prinsen & spiren Skrevet 16. august 2008 #1 Skrevet 16. august 2008 Var der i 06 og 07 - og skal tilbake om fjorten dager.. Lile billig der?
happygilmore Skrevet 16. august 2008 #2 Skrevet 16. august 2008 Kom nettopp derfra, syntes det var billig, men ikke 'så' billig. Hørte noen si prisene har blitt tredoblet iløpet av de siste to årene. Vet ikke om det stemmer, har aldri vært der før... Men er altså ikke imponert over de lave prisene vi hørte så mye om på forhånd.
Prinsen & spiren Skrevet 16. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2008 åh:S hvor var dere a? ca mye brukte dere på en uke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå