Gå til innhold

Dette er faktisk seriøst ment....

Anbefalte innlegg

Skrevet

ok....Hvor OFTE har dere sex?? dere som er gift / samboere?? er vi totalt unormale???? og er det jeg eller min mann som er mest unormal????

saken er den,..... vi har sex ca hver 14 dag.....og da er det HIMMELSK!!.......min mann synes dette er nok....altså ofte nok...jeg synes IKKE.....

hva er "normalt"?? er blitt et lite tema hos oss dette...han mener at vi nok er ganske normale i en hverdag der 2 barn og travle jobber tar mye energi og krefter....

MEN det er også en forskjell på oss...han blir sliten av sex...jeg får MASSE energi....sukk!!

vær ærlige nå jenter....hva er NORMALT????????????????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gjennomsnittet er vell en gang i uka sier de, blir ikke så veldig mye her i huset heller... varierer veldig noen uker er det bare 1 gang andre uker så kan det være nesten hver dag men som sagt varierer VELDIG!

Skrevet

Vet ikke hva som er normalt jeg ........... Selv har jeg hatt sex 3 ggr på 4 år og er gift. Sliter max efter fødselen da jeg ikke føler meg særlig sexy desverre

Skrevet

Alt er vel normal...hehe. Folk er så forskjellige.

Hos oss varierer det fra uten sex på en mnd til flere ganger i uken i perioder. Det kommer ann på overskuddet vi har. Med 2 små bleiebarn og lite nattesøvn blir sexen i perioder nedprioritert. I ferier, helger og gode perioder tar vi igjen det tapte ;-)

Skrevet

hei du. vet ikke hva som er normalt jeg. det er vel ikke no fasit på det.

Men her i huset er det jeg som vil ha det oftest. men han syns ikke det er nødvendig så ofte..:( men vi har vel minst en gang i uka da. 2-3 kanskje. skulle gjerne hatt det hver dag jeg da.. mulig jeg er mindre normal da men.hehe.

Jeg blir trøtt rett etterpå,men får masse energi etter å ha sovet en liten dupp..hehe

Skrevet

Nå når jeg er gravid så har vi ca. hver andre dag. Før det hadde vi hver dag ca:) De dagene vi er kjempeslitne så kan vi godt stå over, men som oftest er det annahver dag nå.

Skrevet

er veldig varierende.. da jeg ikke finner ordentlig prevansjon som passer meg så er jeg livredd for å ha sex.. blitt gravid 2 ganger på prev. og vurderer rett og slett sterillisering!! vi kan ha sex hver dag i lang periode (utenom menstruasjon) og til tider kan det hende 4 ganger pr 6 mnd.. som sagt, varierer OFTE .. og som regel er det jeg som ikke vil og han vil :/ får dårlig samvittighet men jeg føler meg GRUSOM naken.....

Skrevet

Målet vårt (!) er å ha det annenhver dag,men det blir vel oftest hver tredje. Hvis jeg har mensen går det jo flere dager, men det er jo hyggelig å gi litt til mannen på andre vis for det. Så han venter ikke en uke liksom...! Etter fødsler har vi nok hatt litt sjeldnere, men vi har prøvd å komme igang etter ca fire ukers tid. TRor aldri vi har gått lenger enn en uke uten( bortsett fra etter fødsel). Mannen min vil gjerne ha det oftere...:-)

Skrevet

På snitt over hele året så blir det nok 1 gang i uka her i huset.

Etter at vi fikk fellesbarn så har sexlivet blir mer og mer labert. Når vi først liksom er der ,så er det så bra, men for min del så kjenner jeg at etter at jeg begynte å jobbe så vil jeg faktisk heller sove.

tragiske greier.

I perioder 3-4 ganger i uka og så kan vi gå laange perioder uten noe egentlig.

Skrevet

Alt fra 2-4 ganger i uka.

Skrevet

har også en sånn mann... Tror ikke det er helt uvanlig at folk ikke har sex oftere enn hver 14 dag når livet er fullt av jobb og små barn... Men Vi har snakka litt skikkelig om det, for det er ALT for lite for meg og jeg trenger sex for å føle med elsket... Så han spar opp litt energi litt oftere og jeg prøver å roe meg litt...

Skrevet

vi pleide å ha hver dag frem til jeg ble gravid, nå har vi 2-3 dager i uka, altså de dagene jeg ikke ligger med hodet i do :P håper det tar seg opp igjen når svangerskapskvalmen gir seg, vi har heldigvis like høy drive, så her er det begge som ønsker sex hver dag normalt.

men har ikke noen ide om hva som er normalt eller ikke, tror egentlig det ikke finnes noe som er normalt, det som er rett for de enkelte er vel det som er normalt for de også ;)

Skrevet

AKKURAT slik er det hos oss også, bare at samboeren min er fornøyd med en gang i mnd...

Sånn har vi hatt det i mer eller mindre fire år nå, og jeg begyner å miste håpet om å få mer sex enn det, syns det er altfor lite!

Denne uka fant jeg fram en vibrator men fikk ikke til så jeg måtte spørre han om hjelp til batteriene (den var visst ødelagt), og da tror jeg nok han tok hintet, men om det blir noe kos denne helgen gjenstår å se :-/

Jeg mener også at vi har unormalt lite sex, og føler meg lite attraktiv og lite ønsket som sexpartner.

Skrevet

Vet ikke hva som er normalt, men vi varierer veldig. Som oftest er det annenhver dag, men kan også være oftere og sjeldnere. Her i huset er det jeg som bremser litt:)

Skrevet

Tja..jeg holder ikke telling egentlig jeg. Vi har sex når vi har lyst :o) Men *tenke seg om*.....skal jeg komme med et anslag vil jeg tippe det er 3-4 ganger i uka i snitt kanskje?!

Skrevet

Det varierer mye!Alt fra 2-3 ganger i uken til hver 14.dag!

Jeg vil oftere enn han =( Han er alltid så trøtt.Forstår han òg,men samtidig er det sårt at han ikke klarer å bite tenna sammen å la det stå til litt oftere ;.-) Fatter?

Lurer på om jeg skal kjøpe meg et lite leketøy,og be om hjelp til batteri eller noe,bare for å vise at jeg trenger mer enn jeg får ;-)

Så en som hadde skevet noe lignende her oppe,ganske smart egentlig ;-)

Kanskje det blr litt mer action i Hakkebakkeskogen da?? ;-) =)=)=)

Skrevet

Til vanlig sånn ca 2-7 ganger i uken :)

Nå derimot har vi aldri sex, tror det er 2 uker siden sist kanskje :-S

Jeg er gravid og sykemeldt pga hyperemesis + er sliten og har mye vondt :(

Gleder meg til det er over :)

Skrevet

vi er vel litt periodepulere ;o)

jeg har derimot brukt p-piller en stund og det er ikke særlig bra for min lyst.

Skrevet

takk for svar alle sammen...ser vel at vi er som mange andre...er greit å vite da...........sukk...selv om jeg skulle ønske at vi kunne " ta oss sammen" ..og bare gjøre det av og til....oftere....sukk.....

vil gjerne høre fra flere også altså!!

Skrevet

Jeg tror folk flest synes et par ganger i uka er innenfor normalen. Jeg syntes en gang hver 14. dag hørtes veldig lite ut... Men noen har jo mindre behov enn andre, så.....

Skrevet

Hatt sex 3 ganger det siste året, og da var det jeg som maste. Han eier jo ikke sexlyst... sukk.. Jeg er ikke noe sexmaniac selv, men etter fødselen begynte jeg aldri på p-piller igjen, og rundt EL-tider er jeg helt sprøtt kåt. Hinter og står i, men han sitter heller og spiller data eller mekker bil. Føler meg voldsomt attraktiv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...