Gå til innhold

tegn på fødsel......?


kareni

Anbefalte innlegg

jeg er førstegangsfødende, og har 30 dager igjen til termin... det jeg lurer på er hva er tegn på en fødsel? tidlige tegn... vet jo at det er individuelt, hos noen kan slimproppen gå tidlig og hos andre sent eller ikke i det hele tatt..

 

jeg har kjent mye press nedover mot bekkenet i det siste, noen ganger så mye at det gjør vondt... kan hende at det vanlig... noen med erfaring..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

e sjøl førstegangsfødende og har heller ingen erfaring på området. men jeg kan henvise til noe som står her på denne siden under fra uke til uke.. så kan du gå inn å lese fødselshistorier på babyverden.no.. står under de forskjellige terminklubbene.. der er d veldig variasjon i hvordan ting forløper seg, og man kan få gode tips... holder selv på å lese under august 2008 forumet der de beskriver fødselshistoriene sine.. er vel kanskje noen fødselshistorier her inne også om du leiter...

 

ellers er d jo lurt å ringe jordmor eller føden om d er noe du lurer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

 

press nedover kan være at hodet er i ferd med å feste seg, dette kan skje ukesvis før fødsel. Det er også sett i sammenheng med stikkende smerte nedentil.

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...